Podłączenie telewizora do internetu -zrywa mi połączenie

kochanka

New member
Hej,


Zakładam nowy temat z nadzieją , że jednak będzie potrafił ktoś mi pomóc. Do rzeczy :



Jestem szczęśliwą posiadaczką nowego telewizora SAMSUNGA UE37ES5500 . Mój router to TP LINK WR 841N i od niego leci kabelek rj45 do telewizora . Internet oraz wszystkie inne aplikacje działają bez zarzutu . Problem tkwi w tym , że podczas oglądania np . IPLa / iplex / inne filmy przez STREAMING w tv , bardzo często dochodzi do zerwania połączenia i muszę włączać serial od nowa . Co może być nie tak ?



I teraz tak : gdy podłączę kabelkiem rj45 bezpośrednio z modemu do telewizora to wszystko jest OK , wszystko działa .Problem zaczyna się gdy podłączę kablem rj45 z modemu do routera a dopiero potem znowu przewodem rj45 do TV .


Rozumiem , że należy coś poszperać w ustawieniach routera aby w końcu to zadziałało .


Weszłam w zakładkę FORWARDING ==> VIRTUAL SERvERS i otworzyłam wszystkie porty w ten sposób


Service Port 1-65534

IP Address: 192.168.1.101
Protocol ALL
Status ENABLED

I niestety to mi nic nie dało , ktoś ma jakieś pomysły ?
IP od VECTRY mam publiczne , 8mb/s . Będę bardzo wdzięczna za jakiekolwiek pomysły :)
 

Tsubasa

New member
Bez reklam
Zaktualizuj oprogramowanie w routerze.
Zmień opcje:
Security -> Basic
Firewall: Disabled
Security -> Advanced Security
odznacz (wyłącz) wszystkie opcje

Masz coś jeszcze podłączonego do routera, do testu sprawdź z podłączonym samym TV.
 

kochanka

New member
Otwieranie portów dla telewizora nie jest konieczne. Spróbuj zmienić adresację sieci lokalnej z 192.168.1 na 192.168.2


Próbowałam w ten sposób i nie działa .



Zaktualizuj oprogramowanie w routerze.
Zmień opcje:
Security -> Basic
Firewall: Disabled
Security -> Advanced Security
odznacz (wyłącz) wszystkie opcje

Masz coś jeszcze podłączonego do routera, do testu sprawdź z podłączonym samym TV.



Kod:
Zaktualizuj oprogramowanie w routerze.
Zmień opcje:
Security -> Basic
Firewall: Disabled
Security -> Advanced Security
odznacz (wyłącz) wszystkie opcje
 
Masz coś jeszcze podłączonego do routera, do testu sprawdź z podłączonym samym TV.
Zrobiłam tak jak powiedziałeś i dalej nie działa , chociaż jeszcze nie zaktualizowałam firmware .

Do routera przewodowo mam podłączone tylko TV , reszta czyli 2 komputery są podłączone bezprzewodowo .

Otrzymałam odpowiedź z innego forum :

Kod:
Spróbuj uzupełnić DHCP routera, gateway adres routera i wpisz DNS od dostawcy lub 8.8.8.8 i 8.8.4.4
Jak to zrobić ?
 
Ostatnia edycja:
Do góry