Podłączenie całego zestawu - jak ugryźć?

jurcio6

New member
Witam!

Zakupiłem ostatnio TV LG 50PV250 i powoli myślę o rozbudowie audio. I teraz mam kilka pytań, bo nawet nie wiem co potrzebuję.

Chciałbym zrobić jakieś w miarę sensowne audio za nieduże pieniądze (domyślam się, że na 5.1 nie ma co liczyć i lepiej kupić dwie kolumny, ale ile trzeba wydać na jakiś zestaw przestrzenny żeby to grało?). Planuję zakupić odtwarzacz Blu-Ray LG z serii BD, ale to raczej oddzielna kwestia. Teraz co jeszcze do tego będzie mi potrzebne, aby "grało i bucało"?

1. Amplituner
2. Jakieś kolumny

W sumie za amplituner i kolumny chciałbym wydać jakieś 600zł (odtwarzać blu-ray to oddzielna kwestia). Odsłuch to 80%filmy, 20% muzyka (chyba, że będzie grało tak dobrze, że przestanę włączać PC). Wolałbym sprzęt nowy, nieużywany, ponieważ nie znam się na tym i nie chciałbym kupić szrotu.

Czy jest możliwość podpięcia tego (nie wiem co się podpina, odtwarzacz?) np. do domowej sieci? Mam podciągniętą skrętkę w okolice TV, mam również WiFi b/g/n mixed na routerze TP-Link. Chodzi mi o odtwarzanie filmów np. z dysku swojego komputera stacjonarnego, znajdującego się w innym pomieszczeniu.

Jakimi kablami to wszystko spiąć? Proszę o pomoc, bo jestem laikiem w tej dziedzinie.
 

PeterMac

New member
Bez reklam
600zł na kolumny i amplituner i jeszcze nowy ?, chyba żartujesz :) za tyle to nawet jednej kolumny nie kupisz przyzwoitej.

Zapytaj kolege "blackninja" moze on zna jakis sprzet za tyle.
 
Ostatnia edycja:

jurcio6

New member
Ja wiem, że najlepiej kupić od razu zestaw za 10k zł, ale niestety nie jestem w stanie przeznaczyć aż tyle kasy na coś, co używam przez mniej niż 1/10 doby. Są inne, ważniejsze rzeczy, na które te pieniądze przeznaczę.

Chcę zastąpić czymś lepszym głośniki telewizora, które są jakie są. Czy naprawdę jest to niemożliwe i takie dziwne?
 

jurcio6

New member