Podcast jest daleki od wypowiedzenia ostatniego słowa ...
W dobie królowej wideo, treść audio (z wyjątkiem muzyki oczywiście) jest nadal aktualna.
Instytut Reutersa przeprowadził badanie obejmujące 22 kraje w pierwszym kwartale 2018 r., Pokazując, że 34% respondentów wysłuchało co najmniej jednego podkastu w miesiącu poprzedzającym badanie. Liczba ta różni się w zależności od kraju, ale pokazuje, że programy audio stale rosną, pomimo atrakcji wideo.
Mistrzem konsumpcji podcastów jest Korea Południowa z 58% respondentów, którzy przestrzegają formatu, a następnie Hiszpania z 40%, a na trzecim miejscu - Szwecja.
Badanie wskazuje, że rosnąca popularność podłączonych głośników, takich jak Amazon Echo i Google Home, stwarza nowe możliwości dystrybucji i wyróżniania podcastów.
Źródło: Statista, avcesar

W dobie królowej wideo, treść audio (z wyjątkiem muzyki oczywiście) jest nadal aktualna.
Instytut Reutersa przeprowadził badanie obejmujące 22 kraje w pierwszym kwartale 2018 r., Pokazując, że 34% respondentów wysłuchało co najmniej jednego podkastu w miesiącu poprzedzającym badanie. Liczba ta różni się w zależności od kraju, ale pokazuje, że programy audio stale rosną, pomimo atrakcji wideo.
Mistrzem konsumpcji podcastów jest Korea Południowa z 58% respondentów, którzy przestrzegają formatu, a następnie Hiszpania z 40%, a na trzecim miejscu - Szwecja.
Badanie wskazuje, że rosnąca popularność podłączonych głośników, takich jak Amazon Echo i Google Home, stwarza nowe możliwości dystrybucji i wyróżniania podcastów.
Źródło: Statista, avcesar