Jestem nowym użytkownikiem tego forum i jedno co zauważyłem to to, że mało tu konkretów. Bicie piany typu - Kupiłem Philipsa i jest rewelacyjny!!! - to koszmarne niewypały. Generalnie związany jestem z techniką audio , a nie tv i wiem, że obiektywne wrażenia odsłuchowe można osiągnąć porównując ten sam materiał , w tych samych warunkach. W związku z tym , że chcę kupić nowy telewizor drążę temat od ponad miesiąca i .... chce mi się wyć. Odrzuciłem LCD, bo wkurzają mnie poswiaty i kwadraciki, zwane pikselkami, pstrykające za ruchomymi elementami obrazu - piszę tu nie o obrazach z x-boxa , czy testowych producentów - tam z reguły wogóle nie ma ruchu , ale o tych z dvd czy sat. Postawiłem na plazmę - mniej spektakularna, ale przyjemniejsza w odbiorze. Testów nowych plazm w zasadzie nie znalazłem ani w prasie , ani na necie - chyba tylko jedną w Hi-Fi Choicei to niezbyt obszerną. Postanowiłwem porównać kilka modeli, co okazało sie bardzo trudne, bo z reguly większość rzeczy trzeba najpierw zamówić , a ptem oglądać. Mimo wszystko najlepszy wybór był w Media Markt - ale w Berlinie. bo u nas sprzedawano starsze modele. Obraz z Panasonica 42PV 60 E , Philipsa 42 PF 5331/12, LG PC1RR , SAMSUNGA PS 42 C7H odtwarzany w formacie hdtv w zasadzie na każdym z nich był bardzo ładny i w zasadzie nic nie można było im nic zarzucić chociaz przy nowych LCD było trochę blado. Dopiero przejście na dvd okazało sie porażką - dla każdego z nich . Panasonic - dobrze że go nie było na IFA - toż to bubel. Kolor - i owszem jest , ale jaki mierny przy Samsungu i Philipsie ! Obudowa zrobiona u Chińczyka w piwnicy - w wielu urządzeniach audio jest odwrotnie, wykończenienie nieosiągalne dla producentów nieazjatyckich. Philips - wszystkie najwieksze mankamenty plazmy można pokazywać na tym telewizorze - Pixel Plus to raczej Pixel Minus -obraz drga i dropi - kontury zamiast wyostrzone to pokrzywione - nie da sie tego oglądać. LG - wyposażenie o.k., ale kolory przydymione no i przede wszystkim - całko