[FONT="]PlayStation 5, cel sprzedaży ustalony na 100 milionów przez Sony.
[FONT="][FONT="]
[/FONT]
[/FONT][/FONT]
[FONT="]Podczas globalnej komunikacji finansowej dotyczącej wyników japońskiej grupy Sony kilka godzin temu ujawniło swój cel sprzedażowy nowej konsoli PlayStation 5, która ma wejść na rynek za kilka dni.[/FONT]
[FONT="]
[FONT="]Dostępny od 12 listopada w wielu krajach PS5 ponownie będzie głównym produktem Sony.
[/FONT]
PS5: 7,6 miliona w pierwszym roku, 100 milionów długoterminowo
[FONT="]Dyrektor finansowy Sony, Hiroki Totoki, powiedział, że japońska firma zamierza sprzedać ponad 7,6 miliona sztuk konsoli PS5 w pierwszym roku podatkowym (tj. przed 31 marca 2021 r.) . A przede wszystkim, że jej długoterminowym celem jest przekroczenie 100 milionów sztuk.[/FONT]
Spodziewany boom na gry wideo
[FONT="]Sony wyjaśnia, że ten ambitny cel 100 milionów sprzedanych PlayStation 5 został wyznaczony z uwzględnieniem spodziewanego boomu na rynku gier wideo w związku z pandemią Covid-19, który będzie odczuwalny przez wiele kwartałów i będzie kontynuowany. aby napędzać światowy przemysł gier wideo, który waży już 145 miliardów dolarów.
[/FONT][FONT="]Źródło: Financial Times[FONT="], avcesar[/FONT]
[/FONT]
[/FONT]
[FONT="][FONT="]

[/FONT][/FONT]
[FONT="]Podczas globalnej komunikacji finansowej dotyczącej wyników japońskiej grupy Sony kilka godzin temu ujawniło swój cel sprzedażowy nowej konsoli PlayStation 5, która ma wejść na rynek za kilka dni.[/FONT]
[FONT="]
[FONT="]Dostępny od 12 listopada w wielu krajach PS5 ponownie będzie głównym produktem Sony.
[/FONT]
PS5: 7,6 miliona w pierwszym roku, 100 milionów długoterminowo
[FONT="]Dyrektor finansowy Sony, Hiroki Totoki, powiedział, że japońska firma zamierza sprzedać ponad 7,6 miliona sztuk konsoli PS5 w pierwszym roku podatkowym (tj. przed 31 marca 2021 r.) . A przede wszystkim, że jej długoterminowym celem jest przekroczenie 100 milionów sztuk.[/FONT]
Spodziewany boom na gry wideo
[FONT="]Sony wyjaśnia, że ten ambitny cel 100 milionów sprzedanych PlayStation 5 został wyznaczony z uwzględnieniem spodziewanego boomu na rynku gier wideo w związku z pandemią Covid-19, który będzie odczuwalny przez wiele kwartałów i będzie kontynuowany. aby napędzać światowy przemysł gier wideo, który waży już 145 miliardów dolarów.
[/FONT][FONT="]Źródło: Financial Times[FONT="], avcesar[/FONT]
[/FONT]
[/FONT]