Marketing to jest stworzenie u potencjalnych Klientów "potrzeby" (w tym prypadku HDTV) i umiejętność-możliwość-zdolność do jej zaspokajania.
Potrzeba jest tworzona nieustannie - również tym i wieloma innymi forum - ciągłym epatowaniem "HD ready", popularnością ekranów płaskich, itp.
Po prostu przyszedł już czas na jej zaspokojenie. Na szczęście i dla radości naszej
. Zawsze jest najpierw grupa zapaleńców, gotowych zapłacić więcej za lepiej (nie zawsze). Przypomnijcie sobie "dzieje" takich gadżetów jak : walkman (ktoś pamięta?), przenośny CD, Kino domowe, Laptopy, itp , itd. Można wymieniać w nieskończoność.
Potrzeba jest tworzona nieustannie - również tym i wieloma innymi forum - ciągłym epatowaniem "HD ready", popularnością ekranów płaskich, itp.
Po prostu przyszedł już czas na jej zaspokojenie. Na szczęście i dla radości naszej