Platforma cyfrowa na 2, a nawet 3 telewizory.

Demiourgos

New member
Witam wszystkich. Postanowiłem zmienić sygnał z analogowego na cyfrowy w całym domu, w sumie są tu 3 telewizory w tym jeden Full HD 3D (pozostałe są HD Ready?).

Potrzebuję platformy, która obsłuży najlepiej trzy telewizory, a przynajmniej dwa.
Nie jestem wielkim kinomaniakiem - nie oczekuję mnogości kanałów, sportu w super jakości ani wszystkiego w HD.

"Główny telewizor" chciałbym wykorzystywać w HD oraz sporadycznie w 3D, mógłby również mieć dekoder z dyskiem. Pozostałym wystarczy dobry sygnał cyfrowy i to tyle.

Jesteście w stanie podsunąć mi jakieś rozwiązanie, w korzystnej cenie i jakości?
Pozdrawiam, Wojciech. Proszę o wyrozumiałość, jestem w temacie zielony.
 

Sebof01

New member
ja jestem na etapie remontu w mieszkaniu i rozwiązałem sprawę w następujący sposób:
1.telewizja n turbo dekoder hd (500gb) + multiroom hd na drugi telewizor
2. oba dekodery połączone kablem sieciowym, do głównego dekodera wchodzą 2 kable sygnałowe + 1 kabel sygnałowy do dekodera multi
3. trzeci telewizor czerpie sygnał z dekodera multi dzięki spliterowi hdmi (kanały przełączane przez ścianę dzięki przekaźnikowi sygnału pilota)

W ten sposób mogę nagrywać dowolny kanał + oglądać dowolny kanał + oglądać dowolny kanał na drugim telewizorze jednocześnie( jedynie trzeci telewizor jest ograniczony tym co jest wyświetlane na telewizorze nr 2 - działa to w obie strony.
I wszędzie mam dostęp do nagranej zawartości.
 

pro_fill

New member
Bez reklam
bez większych inwestycji możesz też w cyfrze wziąć tzw. multiroom - otrzymujesz drugą kartę abonencką i drugi dekoder chyba za 10 lub 15 PLN miesięcznie.
tylko, że w tym przypadku masz sygnał na dwóch TV
 

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
Jeśli będziesz korzystał z filmów zarządzanych z Smart TV to możesz dzięki odpowiedniej aplikacji mieć na każdym telewizorze inny program.

010_P1250817.JPG

Najważniejsze działy

012_P1250819.JPG