Pionowy pasek

slavi

New member
Rejtan napisał:
No dokładnie. Tak samo jest w Samsungu. Zastanawiam się, czy jednak nie oddać telewizora do serwisu póki jest na gwarancji.
Zanim się na to zdecydujesz pooglądaj telewizję na pełnym ekranie przez co najmniej 2 tygodnie. Około rok temu na LCD Thomsona w bardzo podobnym przypadku kreska po takim zabiegu całkowicie zniknęła (pisałem o tym w kilku miejscach na forum). Poza tym znając podobne przypadki serwis pewnie zrzuci winę na nieodpowiednie użytkowanie telewizora i nic nie wskurasz. Dodatkowo niestety nie wszystkie serwisy obchodzą się ze sprzętem tak jak powinny, niejedna osoba otrzymała spowrotem sprzet np. z porysowaną obudową.

Pozdr.
 

Pawetu

New member
slavi napisał:
Zanim się na to zdecydujesz pooglądaj telewizję na pełnym ekranie przez co najmniej 2 tygodnie...

Zgadzam się z przedmówcą. Na efekt należy poczekać przynajmniej kilka, kilkanaście dni, oglądając TV na pełnym ekranie.
W moim przypadku po pięciu dniach od zaobserwowania kreski i przestawieniu się na tryb panoramiczny (wypełniający cały ekran) jej intensywność znacznie zmalała. W zasadzie w dniu dzisiejszym ww. kreska jest obserwowalna jedynie przy wyświetlaniu jednolitego tła np. niebieskiej tapety odtwarzacza DVD. Wcześniej kreska była widoczna i to dość intensywnie nawet przy zmieniającym się obrazie.
Odnośnie serwisu to ja zastanawiam się czy nie reklamować telewizora z powodu lekkiego, lecz zauważalnego falowania obrazu, również po prawej stronie ekranu (przypadek opisywany na forum jako „migotanie w Sharp’ach”).

Pozdr.
 

Rejtan

New member
slavi napisał:
Zanim się na to zdecydujesz pooglądaj telewizję na pełnym ekranie przez co najmniej 2 tygodnie.

Właśnie taki mam zamiar, ale mnie chodzi o coś innego - bo może ja akurat chcę oglądać w 4:3, a nikt mnie przy zakupie czy w instrukcji nie poinformował o tym, że nie powinienem - w instrukcji jest mowa tylko o nieruchomym obrazie, co sugeruje, że dotyczy to tylko nieruchomego obrazu.
 
Do góry