Dlatego też kupiłem LG. Bo jeżeli chodzi o podejście do klienta to w większości w narzekać nie można. Z np Samsungiem tv mam niemiłe wspomnienia(ojciec miał tv za jakieś 7k i przepychanki i olewki). Ale z telefonami znów Samsung lepiej podchodzi niż z tv
Wczoraj zauważyłem wyłączając w nocy tv że mruga na biało jeden pojedynczy piksel w miejscu gdzie jest ta linia
Na razie nadal czekam na telefon od serwisanta. Wczoraj tylko dostałem smsa że serwis przyjął zgłoszenie i mam czekać na telefon.
Dzwonił serwisant. Jednak chce raczej zabierać ze sobą. Pytał czy mam kartony,styropiany itd. A kto to trzyma i magazynuje jak tyle miejsca zajmuje
Zobaczymy jak przyjedzie w pon
Dzwonił serwisant. Jednak chce raczej zabierać ze sobą. Pytał czy mam kartony,styropiany itd. A kto to trzyma i magazynuje jak tyle miejsca zajmuje
Zobaczymy jak przyjedzie w pon
Dziwne trochę, chyba jednak nie taki najlepszy ten serwis, za granicą przyjeżdżają z matrycą
i wymiana jest na miejscu.
Budowa OLED jest modułowa tzn. panel LG i moduł dowolnego producenta.
Pasek widać od razu. Nie trzeba czekać. Niech nawet przyjedzie sobie tv odpali i od razu widać. To podejrzewam jest podwykonawca LG. Bo jest to:
NIKU SERWIS S.J. W.URBANIAK G.TOMCZAK.
Mam nadzieję że nawet jak zabierze to szybko przywiezie z nową matrycą. Muszę sobie powiedzieć żeby się zapytała co będzie robił i jak długo. Jak powie że muszą zamówić matrycę to tv ma zostać. Niech przyjedzie jak będzie matryca. A nie że dam tv i będę czekał 2 tyg...
Całe szczęście że tęczy LGBT nie ma. Tylko milimetrowej szerokości pasek od góry do dołu. Inaczej bym chyba młotkiem potrzaskał,spalił i resztki zakopał w miejscu o którym nikt by nie wiedział
Tv odebrany. Nie trzeba było w stretch bo chłopaki przywieźli karton u styropiany Ogólnie koło tyg trzeba czekać. Na pytanie dlaczego nie na miejscu usłyszałem że za cienki tv i boją się że coś pójdzie na tak i wolą na serwis zabrać.
W sumie faktycznie wg filmiku nie wygląda na skomplikowaną operację. I tak pozostaje mi czekać. W sumie jak padło pytanie czy często tak się dzieje (ten pasek) odpowiedź była : po prostu mieliście pecha i tyle
Właśnie odebrałem tv. Odbiór dopiero po sprawdzeniu,zresztą sam zaproponował. Tv jest ok. Wymieniony na nowy panel(jeszcze folie przód i tył).
Mam nadzieję że teraz pociągnie długo