PIONEER Bdp160-bardzo dziwne zachowanie!!!

Rafal7

Banned
Powiedz to np anglikowi lub francuzowi. Żyjemy w kraju Unii i produkt sprzedawany ma mieć instrukcję kraju zbycia!
Jeżeli bd jest z Polskiej dystrybucji to powinien mieć instrukcje po polsku, jeżeli jest przywieziony zza granicy i sprzedany u nas w kraju to normalne że jest bez polskiej instrukcji.
 
I

irek6311

Guest
zbyniu4 BDP-160 to nie amplituner tam nie ma co ustawiać i 90% jest fabrycznie poprawnie ustawione ,
skoro nie ma instrukcji pl to produkt nie od polskiego dystrybutora i problem będzie z serwisem bo DSV u nas to serwisuje a oni na 100% dają instrukcję papierową ,
a to że w UNI mieszkamy niewiele znaczy dla Pioneer bo oni naszego kraju nie znają i nigdy chyba instrukcji w pl nie zrobią ,
napisz do nich może elektroniczną instrukcję czy przyślą bo papierowe są płatne (oni sami to tłumaczą na pl) .
DSV: Generalny dystrybutor PIONEER, LENCO i UNOLD w Polsce.
 
Ostatnia edycja:

dmk84

New member
Ehhhh:(

Wysłałem w końcu ten odtwarzacz do serwisu ponad miesiąc temu!!! przyszedł parę dni temu!!! i.... DUPA:niewiem:

Jakiego wysłałem takiego dostałem z powrotem!
-dalej ma problem z FLAC
-kupiłem ostatnio oryginalne DVD z Transformersami i podczas oglądania kilkanaście razy ekran zrobił się czarny(na dosłownie sekundę),przewinąłem do tyłu i puściłem jeszcze raz i było dobrze więc to nie wina nośnika
-reszty nie sprawdzałem bo już nie miałem cierpliwości

Zajrzałem jeszcze raz do papierów aby zobaczyć co podlegało naprawie i co......i pusto,nic nie odnotowane!!!!:???:
Serwis chce chyba wejść na ścieżkę wojenną!:twisted:

Jutro będę ich atakował bo takich 'cudów na kiju' to ja nie zniosę!
 
Do góry