Pierwsze spojrzenie na telewizor Ultra HD Philips 65PUS8102/12 .

DJ82

Member
U mnie jutro mija 10 dni. Żadnej informacji zwrotnej nie mam i teraz się zastanawiam ile ta naprawa będzie trwała...

Taki status jest na stronie:
Model sprzętu: Philips 65PUS8102/12
Status zlecenia: W realizacji
Aktywność: Naprawa [Oczekująca]
 

Miyagi

Member
U mnie jutro mija 10 dni. Żadnej informacji zwrotnej nie mam i teraz się zastanawiam ile ta naprawa będzie trwała...

Taki status jest na stronie:
Model sprzętu: Philips 65PUS8102/12
Status zlecenia: W realizacji
Aktywność: Naprawa [Oczekująca]


A od kiedy masz tai status??
Mi wczoraj zabrali tv i dzisiaj mi taki sam status sie pojawił.
 

andrep

Klub HDTV.com.pl
VIP
Ja miałem wcześniej status Odbiór [ transport] coś w tym stylu ,a teraz
Model sprzętu: Philips 65PUS8102/12
Status zlecenia: W realizacji
Aktywność: Naprawa [Oczekująca]
Czyli jak wszyscy
 

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
Wszyscy którzy zgłosili mają zapewnione czyszczenie nieodpłatne.
Trzeba, jak wszędzie, spokojnie poczekać.
 

PiotrekZas

Member
Ja miałem wcześniej status Odbiór [ transport] coś w tym stylu ,a teraz
Model sprzętu: Philips 65PUS8102/12
Status zlecenia: W realizacji
Aktywność: Naprawa [Oczekująca]
Czyli jak wszyscy

Wy już macie status naprawy... A ja mam z dzisiaj ze dopiero dotarł do serwisu. Dajcie znać ile minie do ukończenia naprawy.
Pozdrawiam
 

Miyagi

Member
Dzisiaj im maila napisałem z pytaniem ile to może potrwać, ale narazie bez odpowiedzi. Niby miałoby około tygodnia ale widzę że każdemu się przedłuża . Zobaczyli że mają zrobić usługę za darmo to niech klient grzecznie czeka.
 

DJ82

Member
Ja się obawiam czegoś innego... Wiem że bywały przypadki uszkodzenia TV podczas czyszczenia... Jeśli z naszymi TV coś się stanie to jak do tego podejdą?? Może coś się stało i myślą co zrobić...
 

kerim27

New member
Status naprawy : Model sprzętu: Philips 65PUS8102/12
Status zlecenia: W realizacji
Aktywność: Dostawa [Oczekująca]
Opis naprawy: Widoczne na ekranie zjawisko powstało w wyniku
zanieczyszczenia struktury optycznej
ekranu przez ciała obce.
Wykonano jednorazowe warunkowe czyszczenie do możliwie najlepszego stanu.
Znaczy serwis "walczy" tylko co oznacza "możliwie najlepszy stan" ???
 

Miyagi

Member
Status naprawy : Model sprzętu: Philips 65PUS8102/12
Status zlecenia: W realizacji
Aktywność: Dostawa [Oczekująca]
Opis naprawy: Widoczne na ekranie zjawisko powstało w wyniku
zanieczyszczenia struktury optycznej
ekranu przez ciała obce.
Wykonano jednorazowe warunkowe czyszczenie do możliwie najlepszego stanu.
Znaczy serwis "walczy" tylko co oznacza "możliwie najlepszy stan" ???

A kiedy od ciebie odebrali tv?
 

DJ82

Member
Mój zabrano 19.04 - jestem z Radomia i pojechał do MIK Radom i nadal jest:

Model sprzętu: Philips 65PUS8102/12
Status zlecenia: W realizacji
Aktywność: Naprawa [Oczekująca]
 

PiotrekZas

Member
Status naprawy : Model sprzętu: Philips 65PUS8102/12
Status zlecenia: W realizacji
Aktywność: Dostawa [Oczekująca]
Opis naprawy: Widoczne na ekranie zjawisko powstało w wyniku
zanieczyszczenia struktury optycznej
ekranu przez ciała obce.
Wykonano jednorazowe warunkowe czyszczenie do możliwie najlepszego stanu.
Znaczy serwis "walczy" tylko co oznacza "możliwie najlepszy stan" ???

Napisz, proszę jak to wyszło. Ten ich "możliwie najlepszy...." :D
Człowiek tyle Philipsów polecił, w końcu sam się przesiadł z LG i trafił na taki model :( taka moja krótka historia. I do tego wszystkimi innymi modelami rodzina i znajomi się zachwycają :roll:
 
Do góry