U mnie jutro mija 10 dni. Żadnej informacji zwrotnej nie mam i teraz się zastanawiam ile ta naprawa będzie trwała...
Taki status jest na stronie:
Model sprzętu: Philips 65PUS8102/12
Status zlecenia: W realizacji
Aktywność: Naprawa [Oczekująca]
Ja miałem wcześniej status Odbiór [ transport] coś w tym stylu ,a teraz
Model sprzętu: Philips 65PUS8102/12
Status zlecenia: W realizacji
Aktywność: Naprawa [Oczekująca]
Czyli jak wszyscy
Zobaczymy co odpiszą na maila bo status cały czas ten sam niestety.
Status naprawy : Model sprzętu: Philips 65PUS8102/12
Status zlecenia: W realizacji
Aktywność: Dostawa [Oczekująca]
Opis naprawy: Widoczne na ekranie zjawisko powstało w wyniku
zanieczyszczenia struktury optycznej
ekranu przez ciała obce.
Wykonano jednorazowe warunkowe czyszczenie do możliwie najlepszego stanu.
Znaczy serwis "walczy" tylko co oznacza "możliwie najlepszy stan" ???
A kiedy od ciebie odebrali tv?
Status naprawy : Model sprzętu: Philips 65PUS8102/12
Status zlecenia: W realizacji
Aktywność: Dostawa [Oczekująca]
Opis naprawy: Widoczne na ekranie zjawisko powstało w wyniku
zanieczyszczenia struktury optycznej
ekranu przez ciała obce.
Wykonano jednorazowe warunkowe czyszczenie do możliwie najlepszego stanu.
Znaczy serwis "walczy" tylko co oznacza "możliwie najlepszy stan" ???