Paranoja, przyjechał serwis i 200zł za usługę mam zapłacić. Czyli sprawa jasna, nic nie zrobili tylko przejechali się z moim TV.
Czekam na rozwój sytuacji bo zapowiada się ciekawie. Dzwonią do serwisu centralnego
Daj znać jak się sytuacja rozwinęła.Szczyt chamstwa zabrac tv z wadą powiedzieć że wszystko ok i żądać jeszcze 200zł.Ja cały czas czekam na kontakt.
Czułem, że g..no z tego czyszczenia wyjdzie. To jest paranoja. Ja rezygnuje z takiej pseudo usługi i będę żył z tą plamą dalej aż w końcu go sprzedam. Nie będę czekał tydzień, dwa i się stresował czy uznają czy nie i czy trzeba płacić czy nie, czy plamy powrócą czy nie. Philips dalej robi nas w ciula. A teksty serwisu w stylu, "że ten typ tak ma" to już jest szczyt wszystkiego.
Oplat nie ma. A czyszczenie ma być skuteczne.
A zabrali już tv do czyszczenia?? Bo ja czekam już drugi tydzień i zero odzewu.
A czy ktoś może się pochwalić jak po czyszczeniu?? Jedynie narazie jeden kolega pisał że mu nie uznali że wszystko jest ok.
Hej. Napisalem ze rezygnuje. Nie mialem czasu ostatnio sie tym zajac, poza tym zona suszyla mi glowe ze nie chce byc tydzien, dwa albo wiecej bez tv. Ale jak po tygodniu przeczytałem tu ostatnie wpisy to mi sie odechcialo zupelnie. Gdybym moze jeszcze mial tv zastepczy na ten czas to moze bym zaryzykowal. Ale na pewno nie oddalbym zonie oleda z sypialni na ten czas. Tak czy siak tv poki co zostaje i prawdopodobnie w przyszlym roku go sprobuje sprzdac za jakiekolwiek pieniadze. Jedno jest pewne, nigdy wiecej tv od TP Vision.
Na marginesie, gdyby producent byl w porządku to by zaproponowal jakies oledy nawet z roku 2018, ktorych na pewno wiele zalega na magazynach jako niesprzedane a wciaż nowe / nieuzywane. W szczycie sprzedazy nasz model kosztował od 6,500 do ponad 8,000 pln. Za tyle mozna kupic dzis dobrego oleda w 65" z 2020 roku. Szkoda gadac. Dla mnie temat jest skonczony i sie poddaje. Walka z wiatrakami i kopanie sie z koniem.