pierwsze kino domowe - pomoc

slawek0219

New member
Witam
Chciałbym się zwrócić do Was z pomocą w wyborze kina domowego. Jestem laikiem jeśli chodzi o KD, więc proszę o jakieś propozycje. Założenie jest takie, że na tą chwilę kino będzie w pokoju o pow. 15mkw i głównie będzie wykorzystywane do oglądania tv ale też czasem słuchania muzyki. Budżet to ok. 2-2,5tyś.
 

collider

New member
Bez reklam
Czy w zestawie ma byc liczony bluray czy tylko glosniki i amplituner? Czy dopuszczasz mozliwosc kupna soundbaru lub na poczatek okrojonego zestawu (ampek i glosniki frontowe) do pozniejszej rozbudowy?
 

slawek0219

New member
Prawdę mówiąc nie wiem co jest lepszym/ciekawszym rozwiązaniem - soundbar czy okrojony zestaw.
Mój początkowy pomysł na kino był taki, aby mieć możliwość rozbudowy systemu.
Chciałbym też, żeby w zestawie była możliwość odtwarzania płyt bluray, dvd i audio.
 

collider

New member
Bez reklam
W przypadku okrojonego mozna sie pokusic o lepszy sprzet na poczatek i w takim przypadku reszte zestawu mozna dokupic pozniej. Jezeli chodzi o soundbar to wiadomo, ze trzeba by bylo dokupic jakis player. Jednak takie urzadzenie ma tez swoje zalety. Prosta instalacja i obsluga. Zajmuje mniej miejsca. Zobacz sobie Philips Fidelio 9100. Ma on atut w postaci rozkladanych bezprzewodowych glosnikow efektowych. Gra tez bardzo dobrze i prawie sie miesci w zakladanym budzecie.
 

slawek0219

New member
Propozycja soundbara jest interesująca choć uwzględniając jeszcze zakup jakiegoś przyzwoitego playera to tak na początek trochę kosztowna :/
A może jakaś propozycja okrojonego sprzętu (amplituner, player, glośniki), który będę sobie mógł później jakoś fajnie rozbudować?
 

Henry

Active member
Bez reklam
Zobacz amplitunery:
-Pioneer 528
-Yamaha 475
-Onkyo 525
-Denon X1000
do tego kolumny JAMO
-506
-428
-426
dokupisz jakiś BD- Panasonica, Samsunga, Sony czy LG i powinno być ok.
Będziesz miał w miarę przyzwoite KD i na czym posłuchać muzyki.