Witam
Skandalem jest wypuszczenie aktualizacji bez sprawdzenia jak działa, wystarczy 2-3h i jedna osoba sprawdzi 90% funkcji TV.
Wysłane z mobilnego za pomocą Tapatalk.
Proszę wybaczyć wszelkie literówki
Nie da się. Za późno na powroty...a próbował ktoś wrócić do starszej wersji softu? chciałem wrócić do styczniowej wersji ale po włożeniu penka do USB w ogóle nie widzi mi pliku z oprogramowaniem, w starszym Philipsie nie było z tym problemu, wyskakiwał komunikat że chcesz zainstalować starszą wersję niż jest aktualnie zainstalowana i tylko się potwierdzało
p.s.
o co chodzi z tym metalicznym dźwiękiem po HDMI 1?
Nie da się. Za późno na powroty...
Wysłane z mojego czegośtam przy użyciu Taptalka
Obstawiam, że to nie wina softu tylko jakiś błąd przy instalacji. Spróbuj zainstalować TV na nowo. Jeśli to nie zadziała to będziesz musiał czekać na nowy soft. Podpowiem Ci, że doraźnie można zainstalować aplikacje szybko przechodząc na wyszukiwanie w sklepie aczkolwiek wiem, że to i tak kicha.W najnowszej wersji nie dziala sklep play po wejsciu wylacza sie sklep
W najnowszej wersji nie dziala sklep play po wejsciu wylacza sie sklep
Ja też to miałem na sofcie z grudnia. Zrobiło się przy ponownym instalowaniu tv w połowie stycznia i nie pomagało nawet wyłączanie z prądu. Musiałem zainstalować aktualizację z którą zwlekałem i dopiero to rozwiązałi problem.Miałem to samo, problem zniknął po wyłączeniu TV i odłączeniu z prądu na kilkanaście minut.
Ponowne instalowanie TV też nic nie dawało.
Ja też to miałem na sofcie z grudnia. Zrobiło się przy ponownym instalowaniu tv w połowie stycznia i nie pomagało nawet wyłączanie z prądu. Musiałem zainstalować aktualizację z którą zwlekałem i dopiero to rozwiązałi problem.
Wysłane z mojego czegośtam przy użyciu Taptalka
Tak jak pisałem wcześniej - albo czekasz na kolejną aktualizację albo serwis.Hmm wyłączałem TV kilka razy z pradu, instalowalem ponownie TV zaraz po wgraniu softu i nadal to samo
Pisaliśmy już kilka stron temu że aktualizacja NIC nie poprawiła w kwestii 3D, mam okulary więc wiem
Maykel co do twojego metalicznego dzwięku aktualizacja tego nie poprawia ale wydali dziś dodatkowy plik poprawiający ten problem ale najpierw musisz zaktualizowac do najnowszej a potem dociagnac dodatkowy plik ktory umieszczony jest na forum philips:
Experience thread Experience thread - QM152E_000.005.101.054 for 5500, 65X0, 6400 W pierwszym poście masz Edit: i niżej zamieszczony plik wypróbowałem i działa jak należy
mik61, jak instalowałeś ten "Edit"? tak samo jak przy normalnym sofcie, przegrywasz plik na penka, podłączasz pod USB i uruchamia się aktualizacja?
Każda wtyczką wideo najlepiej pobierać napisy z opensubtitles.org Jest to największa baza napisów. We wtyczkach innych niż Genesis musisz tylko ręcznie wpisywać tytuł do wyszukiwania.Kolego zmieniłem jego nazwę na autostart (tak jak nazywa się każdy plik aktualizacji) i po włożeniu pendraka od razu wykrył że jest coś nowego z USB.
Wracając do sklepu Play poradziłem sobie takim sposobem że jeszcze raz zrobiłem instalację telewizora spróbowałem 2x za pierwszym razem znowu pominąłem logowanie do google i znowu był problem za drugim razem podczas instalacji zalogowałem się od razu i sklep play działa. Może mi ktoś poradzić jaka zainstalować wtyczkę do kodi aby pobierał napisy do filmów z wtyczki Genesis? mam Napisy24 ale coś mało napisów na tym serwisie
Każda wtyczką wideo najlepiej pobierać napisy z opensubtitles.org Jest to największa baza napisów. We wtyczkach innych niż Genesis musisz tylko ręcznie wpisywać tytuł do wyszukiwania.
Wysłane z mojego czegośtam przy użyciu Taptalka
Hm. U mnie ok. Innego sposobu nie znam.Oki wszystko gra ale czasem wywali błąd albo przy odtwarzaniu albo nie wyszukuje w ogole napisów
Nie wiecie przypadkiem dlaczego tv poprzez wi-fi pomimo że " widzi" serwer oraz udostępione filmy i zdjęcia przy próbie otworzenia tych materiałów ( format mkv, jpg) pokazuje komunikat, że nie można otworzyć lub odnaleźć pliku.Używam Allmediaserwer. W panasonicu nie miałem tego problemu.
Maykel co do twojego metalicznego dzwięku aktualizacja tego nie poprawia ale wydali dziś dodatkowy plik poprawiający ten problem ale najpierw musisz zaktualizowac do najnowszej a potem dociagnac dodatkowy plik ktory umieszczony jest na forum philips:
http://www.supportforum.philips.com...ead-QM152E_000-005-101-054-for-5500-65X0-6400 W pierwszym poście masz Edit: i niżej zamieszczony plik wypróbowałem i działa jak należy
Super, dzięki za info. Zaktualizowałem już soft, natomiast zastanawiam się jak zainstalować ten dodatkowy plik. Zmieniałeś mu nazwę na autorun czy w jaki sposób sobie z tym poradziłeś?
Wysłane przy użyciu tapatalka