Dzisiaj, podczas pobytu na zakupach w centrum handlowym, przy okazji wstąpiłem do sklepu Saturn, w którym dokładnie tydzień temu kupiłem telewizor (dla przypomnienia: Philips 50PFH6510/88 ) czyli model różniący się od Waszych 6550 wyłącznie podwójnym ambilightem.
Akurat natrafiłem na tego samego sprzedawcę, który w zeszłym tygodniu proponował mi zakup telewizora Philips (w zasadzie do sklepu przyszedłem z zamiarem kupna 48-calowego Sony, ale faktycznie jakość obrazu Philipsa biła na głowę obraz z Sony, stąd spontaniczna zmiana decyzji i zakup większego o 2 cale Philipsa, o którym nic a nic nie wiedziałem - wcześniej w ogóle nie brałem telewizorów Philips pod uwagę - tylko LG i Sony).
Okazało się, że ten sprzedawca jest przedstawicielem firmy Philips, obsługującym stoisko z telewizorami (teraz już wiem, dlaczego mi tak rekomendował Philipsy
Korzystając z okazji zasygnalizowałem problemy z wyświetlaniem programów w 3D w kontekście zjawiska CrossTalk - Pan zobowiązał się, że w poniedziałek zgłosi problem w centrum serwisowym Philips, przy czym zarzekał się, że sprzedał mnóstwo telewizorów z serii 6500 i jestem pierwszą osobą, która sygnalizuje mu problem z 3D. Poprosił mnie również, żeby przedzwonić w poniedziałek do Biura Obsługi Klienta Philips'a zajmującego się telewizorami i zgłosić ten problem. W jego ocenie do dwóch tygodni powinien problem zostać rozwiązany - choć z tego co piszecie w tym wątku z problemem się borykacie od dawna i intensywnie to już zgłaszaliście serwisowi, więc obawiam się, że rozwiązanie tego problemu to nie jest jednak taka prosta sprawa, jak się Panu wydaje)
Niemniej jednak poinformował mnie ten Pan, że jeżeli telewizor nie spełnia moich oczekiwań to do 30 dni mogę go zwrócić w sklepie, ewentualnie może wymienić mi mojego Philipsa na inny egzemplarz tego modelu lub mogę wybrać inny telewizor o parametrach i cenie zbliżonej do tego co mam.
Mam jeszcze 3 tygodnie na podjęcie decyzji o ewentualnej wymianie / zmianie telewizora.
Wprawdzie nadzieja jest matką głupich, ale mimo wszystko liczę po cichu, że coś drgnie do tego czasu z oprogramowaniem, które poprawi funkcję 3D, bo prawdę powiedziawszy chciałbym pozostać przy tym modelu - jestem bardzo zadowolony jeśli chodzi o jakość audycji 2D, a gdy 3D będzie na przyzwoitym poziomie to naprawdę będzie OK.
Na chwilę obecną używam oprogramowania z początku września br. - czyli do modelu 6510 jeszcze nie zostało przygotowane oprogramowanie, które u Was się pojawiło 2 listopada br. (Pan w sklepie mnie poinformował, że wygląda to tak, że najpierw opracowywane jest oprogramowanie dla modeli o najwyższym oznaczeniu w danej serii telewizorów, a później dla tych modeli o niższym oznaczeniu - pewnie coś jest na rzeczy skoro do swoich 6550 już możecie pobrać oprogramowanie). U mnie na razie YouTube śmiga OK, odnośnie samoczynnej zmiany ustawień w telewizorze po wyłączeniu TV - wydaje mi się, że taka sytuacja miała miejsce na początku w moim przypadku, ale od kilku dni sprawdzam codziennie czy coś się zmienia samoczynnie i wygląda na to, że jest w porządku.