Philips seria 6500 z ambilightem i z Androidem- czyli nowe modele na rok 2015.

mik61

New member
@mik61

Wade mam nie wiele mniejsza wiec spoko, nie nazywaj siebie slepym bo widzisz tyle ile chcesz wiidziec wiec zdrowia zycze. A wracajac do tematu z tym 3d u mnie jest tak samo pierwszy plan jest PRAWIE idealny ale kazdy kolejny w tyl gorszy i to jest CROSS TALK ktory moga poprawic tylko oprogramowaniem. A co do tego kanalu to sadze ze skoro to tylko na tym kanale to wina audycji przypuszczam ze masz satelite masz moze tuner nbox z enigma2 czy tuner operatora?
 

maroani

New member
Mam tak samo jak kolega powyżej pierwszy plan idealnie a reszta miga i jest coraz gorzej... czekamy na oprogramowanie zatem i mogli by rozwiązać lepiej automatyczne przełączanie na 3d chociażby w materiałach YouTube...
 

Bravolot

New member
mik61
Z tą ślepotą to trochę przesadziłem, co nie zmienia faktu, że mniej komfortowo ogląda się w dwóch parach okularów jednocześnie ;-) Odnośnie tunera to jestem zmigrowanym abonentem NC+ i korzystam ze sprzętu dawnej Cyfry+ - PACE HD PVR HDS7241/91 .
 

mik61

New member
Teraz to w ogole zrypali Youtuba bo idzie tylko dzwiek obraz czarny. W 3D mamy to samo po prostu jest to nie dorobione i telewizora nie da sie uzywac zgodnie z jego specyfikacja. Tez ogpadam w podwojnych okularach komfort faktycznie mizerny ale coz... Co nie zmienia faktu ze 3D nie da sie ogladac... Ale widać jaki kraj taki obyczaj u mnie w robocie jak bym wypuścił taką szmirę na plener to bym siedział sobota niedziele i naprawiał szajs który wypuściłem a tam philips pewnie ma wyrąbane na to
 
Ostatnia edycja:

bartson2

New member
Chcesz to aktualizuj w sumie nic nie naprawia psuje odtwarzanie filmow z YouTube bo idzie tylko dzwiek

Za późno. Zrobiłem to wczoraj.
Zero zmian.
1.Dźwięk po włączeniu trzeba przestawiać.
2.Efekt teatru trzeba po włączeniu ustawiać.
3.TV wciąż gubi temperaturę barw.

A Youtube całe szczęście gra mi nadal.

PS. Podejrzewam, że w Philipsie szef inżynierów to ktoś z konkurencji :-D
 

Bravolot

New member
Dzisiaj, podczas pobytu na zakupach w centrum handlowym, przy okazji wstąpiłem do sklepu Saturn, w którym dokładnie tydzień temu kupiłem telewizor (dla przypomnienia: Philips 50PFH6510/88 ) czyli model różniący się od Waszych 6550 wyłącznie podwójnym ambilightem.
Akurat natrafiłem na tego samego sprzedawcę, który w zeszłym tygodniu proponował mi zakup telewizora Philips (w zasadzie do sklepu przyszedłem z zamiarem kupna 48-calowego Sony, ale faktycznie jakość obrazu Philipsa biła na głowę obraz z Sony, stąd spontaniczna zmiana decyzji i zakup większego o 2 cale Philipsa, o którym nic a nic nie wiedziałem - wcześniej w ogóle nie brałem telewizorów Philips pod uwagę - tylko LG i Sony).
Okazało się, że ten sprzedawca jest przedstawicielem firmy Philips, obsługującym stoisko z telewizorami (teraz już wiem, dlaczego mi tak rekomendował Philipsy ;-)
Korzystając z okazji zasygnalizowałem problemy z wyświetlaniem programów w 3D w kontekście zjawiska CrossTalk - Pan zobowiązał się, że w poniedziałek zgłosi problem w centrum serwisowym Philips, przy czym zarzekał się, że sprzedał mnóstwo telewizorów z serii 6500 i jestem pierwszą osobą, która sygnalizuje mu problem z 3D. Poprosił mnie również, żeby przedzwonić w poniedziałek do Biura Obsługi Klienta Philips'a zajmującego się telewizorami i zgłosić ten problem. W jego ocenie do dwóch tygodni powinien problem zostać rozwiązany - choć z tego co piszecie w tym wątku z problemem się borykacie od dawna i intensywnie to już zgłaszaliście serwisowi, więc obawiam się, że rozwiązanie tego problemu to nie jest jednak taka prosta sprawa, jak się Panu wydaje)
Niemniej jednak poinformował mnie ten Pan, że jeżeli telewizor nie spełnia moich oczekiwań to do 30 dni mogę go zwrócić w sklepie, ewentualnie może wymienić mi mojego Philipsa na inny egzemplarz tego modelu lub mogę wybrać inny telewizor o parametrach i cenie zbliżonej do tego co mam.
Mam jeszcze 3 tygodnie na podjęcie decyzji o ewentualnej wymianie / zmianie telewizora.
Wprawdzie nadzieja jest matką głupich, ale mimo wszystko liczę po cichu, że coś drgnie do tego czasu z oprogramowaniem, które poprawi funkcję 3D, bo prawdę powiedziawszy chciałbym pozostać przy tym modelu - jestem bardzo zadowolony jeśli chodzi o jakość audycji 2D, a gdy 3D będzie na przyzwoitym poziomie to naprawdę będzie OK.

Na chwilę obecną używam oprogramowania z początku września br. - czyli do modelu 6510 jeszcze nie zostało przygotowane oprogramowanie, które u Was się pojawiło 2 listopada br. (Pan w sklepie mnie poinformował, że wygląda to tak, że najpierw opracowywane jest oprogramowanie dla modeli o najwyższym oznaczeniu w danej serii telewizorów, a później dla tych modeli o niższym oznaczeniu - pewnie coś jest na rzeczy skoro do swoich 6550 już możecie pobrać oprogramowanie). U mnie na razie YouTube śmiga OK, odnośnie samoczynnej zmiany ustawień w telewizorze po wyłączeniu TV - wydaje mi się, że taka sytuacja miała miejsce na początku w moim przypadku, ale od kilku dni sprawdzam codziennie czy coś się zmienia samoczynnie i wygląda na to, że jest w porządku.
 
Ostatnia edycja:

maroani

New member
Teraz to w ogole zrypali Youtuba bo idzie tylko dzwiek obraz czarny. W 3D mamy to samo po prostu jest to nie dorobione i telewizora nie da sie uzywac zgodnie z jego specyfikacja. Tez ogpadam w podwojnych okularach komfort faktycznie mizerny ale coz... Co nie zmienia faktu ze 3D nie da sie ogladac... Ale widać jaki kraj taki obyczaj u mnie w robocie jak bym wypuścił taką szmirę na plener to bym siedział sobota niedziele i naprawiał szajs który wypuściłem a tam philips pewnie ma wyrąbane na to
Potwierdzam ten wpis.. mam tak samo.
 

bartson2

New member
Ale widzicie koledzy nie którym Youtube działa, mi np yt nie działa ale za to ustawienia wszystkie pamięta :)

Jesteś pewien, że pamięta Ci ustawienia? Nie sugeruj się tym co masz podświetelone w menu tylko ustaw dźwięk orginalny, wyłącz i włącz telewizor i posłuchaj czy brzmi tak samo.
 

mik61

New member
Jesteś pewien, że pamięta Ci ustawienia? Nie sugeruj się tym co masz podświetelone w menu tylko ustaw dźwięk orginalny, wyłącz i włącz telewizor i posłuchaj czy brzmi tak samo.

No to kolego masz rację nie pamięta :) teraz zwróciłem uwagę na brzmienie, a nie na to co jest podświetlone... Ja np oglądam TV przez tuner satelitarny (HDMI) czy wam też się czasem zdarza że obraz mignie pojawi się napis TunerHD tak jakby tv odświeżał sobie wejście nie wiem jak to wytłumaczyć
 

Bravolot

New member
Ja np oglądam TV przez tuner satelitarny (HDMI) czy wam też się czasem zdarza że obraz mignie pojawi się napis TunerHD tak jakby tv odświeżał sobie wejście nie wiem jak to wytłumaczyć

U mnie na razie nie zaobserwowałem takiej sytuacji. Ale od wczorajszego wieczora pojawił się sygnalizowany przez Was od jakiegoś czasu problem czarnego obrazu na YouTube (dźwięk jest). Jedyne co pomaga to kilkukrotne wyłączenie telewizora (trzy, cztery razy musiałem wyłączać telewizor z pilota, żeby się pojawił obraz na YT). I taka sytuacja występowała od wczoraj już kilkukrotnie. Nawet nie próbuję odtwarzania czegokolwiek z USB bo podejrzewał, że znowu będą jakieś niespodzianki.
 

mik61

New member
U mnie na razie nie zaobserwowałem takiej sytuacji. Ale od wczorajszego wieczora pojawił się sygnalizowany przez Was od jakiegoś czasu problem czarnego obrazu na YouTube (dźwięk jest). Jedyne co pomaga to kilkukrotne wyłączenie telewizora (trzy, cztery razy musiałem wyłączać telewizor z pilota, żeby się pojawił obraz na YT). I taka sytuacja występowała od wczoraj już kilkukrotnie. Nawet nie próbuję odtwarzania czegokolwiek z USB bo podejrzewał, że znowu będą jakieś niespodzianki.

Co do odtwarzanie z USB zainstalowałem z androida VLC darmowy i nie wywala reklam jak np MXplayer i radzi sobie bardzo dobrze z filmami z USB Avi, 3D też otworzy jednak nie ma możliwości włączenia 3D poprzez ten odtwarzacz
 

maroani

New member
Witam,


Trzeba zainstalować KODI i potem włożyć pendriva i odtworzyć film normalnie z USB czyli nie wchodząc w KODI tylko standardowym programem telewizora. Wtedy pojawi się też możliwość ustawienia 3D co nie zmienia faktu że tło w filmach które narazie oglądałem ma duży cross talk czy jak tam się to pisze. W YouTube nie da się włączyć 3d co jest dosyć przykre bo ma sporo fajnych materiałów 3d które mogły by sprawdzić jak to 3d aktywne działa.


Pozdrawiam.
 

runforestrun

New member
Mam pytanko o Kodi u Was. Zmienialiście advancedsettings.xml, żeby ładowało więcej filmu na dysk?
Ja zmieniłem na:
buffermode 1
cachemembuffersize 0
readbufferfactor 30
i nic. Nie ładuje nic do przodu. Przynajmniej "cień" się nie przesuwa. Użyłem advancedsettings 0.8.8.
Ktoś wie dlaczego nie ładuje?
Dysk 1TB
 

mik61

New member
Kodi fajna rzecz ale pamiecio zerna sory za bledy pisze z tel. Zainstalowal bym kodi jezeli pomoglby cos na crosstalk ale ze nie pomaga 3D nie ogladam bo sie nie da a VLC W ZUPELNOSCI MI WYSTARCZA DO AVI bo filmy 3D z usb dzialaja wystarczy sciagnac jakoes malenkie demo wlaczyc wylaczyc i potem juz normalnie film w 3d dziala ale crosstalk nie pozwala na korzystanie z tego ;(
 

bartson2

New member
No to kolego masz rację nie pamięta :) teraz zwróciłem uwagę na brzmienie, a nie na to co jest podświetlone... Ja np oglądam TV przez tuner satelitarny (HDMI) czy wam też się czasem zdarza że obraz mignie pojawi się napis TunerHD tak jakby tv odświeżał sobie wejście nie wiem jak to wytłumaczyć

Zdarzyło mi się takie mignięcie ale już dawno nie.

I możesz być pewien, że ustawień obrazu też Ci nie pamięta tylko nie zwracasz na to uwagi :)

Napisz do supportu philipsa - będzie nas więcej.
 

mik61

New member
Zdarzyło mi się takie mignięcie ale już dawno nie.

I możesz być pewien, że ustawień obrazu też Ci nie pamięta tylko nie zwracasz na to uwagi :)

Napisz do supportu philipsa - będzie nas więcej.

Kolego ja już im pozgłaszałem wszystko w poniedziałek tydzień temu nie tylko pisałem ale też zgłosiłem telefonicznie powysyłałem zdjęcia z crosstalk-a i co moment coś im dopisuje więc spokojnie zalewam ich "spamem moich problemów z TV"
 

Bravolot

New member
Kolego ja już im pozgłaszałem wszystko w poniedziałek tydzień temu nie tylko pisałem ale też zgłosiłem telefonicznie powysyłałem zdjęcia z crosstalk-a i co moment coś im dopisuje więc spokojnie zalewam ich "spamem moich problemów z TV"

Zapewne niewiele to pomoże ale ja jutro również dołączę do grupy osób "prześladujących" ;-) Mam też cichą nadzieję, że przedstawiciel Philipsa ze stoiska z telewizorami w Saturnie zgłosi problem serwisowi, tak jak wczoraj obiecał.
 
Do góry