Kupiłem telewizor pod koniec roku w ramach promocji olimpijskiej u Kikiego. Obsługa sklepu, dostawa i inne rzeczy pierwsza klasa natomiast co do samego sprzętu mam dużo wątpliwości i problemów, a właściwie to 4…
1. Na samym początku telewizor podczas wyświetlania treści czy to z dekodera horizon czy też poprzez wbudowane aplikacje (YT, Netflix, Amazon Prime) co jakiś czas przycina obraz co jest wkurzające i nie powinno mieć miejsca przy łączu ponad 200 mb/s z UPC. Oprócz przycinania obrazu występował problem piszczenia. Telewizor wraz z przycięciem obrazu wydaje z siebie okropny pisk. Dzieje się tak zarówno na wbudowanych głośnikach jak i na soundbarze. Zadzwoniłem do Kikiego i polecił reinstalację systemu. Po reinstalacji problem zniknął… Przed reinstalacją wymieniłem jeszcze wszystkie kable HDMI na high speed, więc one raczej nie były przyczyną tego problemu.
2. Natomiast pojawił się kolejny problem, który polegał na samoistnym wyłączaniu się telewizora gdy np.: korzystałem z PS4 telewizor potrafił sam się wyłączyć i włączyć po jakichś 10-15 sekundach przy czym sam ambilight pozostawał przyćmiony czyli jakby telewizor zawieszał się? Nie mam pojęcia, ale w sprzęcie za ponad 7 tysięcy uważam, że coś takiego nie powinno mieć miejsca. Tu zadzwoniłem na infolinię Philipsa i poradzono odłączyć wszystkie hdmi od telewizora i sam telewizor od prądu i po kilku minutach podłączyć. Problem zniknął, ale…
3. Pojawił się KOLEJNY problem, który polega na okresowym spowolnieniu dźwięku w telewizorze. Np.: wchodząc w YT czy inny wbudowane aplikacje dźwięk płynący z głośników czy też przez soundbar jest zniekształcony, jakby odtwarzany w wolniejszym tempie niż sam obraz. (Kobieta brzmi jak facet). Tu znów zrobiłem reinstalację i problem zniknął, ale…
4. Pojawił Się NASTĘPNY problem czyli BRAK synchronizacji dźwięku z obrazem. Chcąc korzystać z dobroci systemu 5.1, który zakupiłem i podłączyłem poprzez HDMI ARC. Tryb dźwięku w telewizorze ustawiłem w tryb wielokanałowy (potem wielokanałowy obejście to i tak nic nie pomogło) i nagle synchronizacja między obrazem, a dźwiękiem w magiczny sposób się rozjechała. Po odwiedzinach strony Philipsa przełączyłem telewizor w tryb komputer. Wtedy synchronizacja powróciła, jednakże kosztem o wiele gorszego obrazu. Gdy wyłączyłem ten tryb problem synchronizacji powrócił. Jedynym wyjściem jest korzystanie z wyjścia dźwięku w formacie stereo… Serio w telewizorze za taką kasę są takie problemy? To trochę wstyd, gdyż mój budżetowy LG z webOS 1.5 działa bardziej niezawodnie od 4 lat i nie mam z nim żadnego problemu, a tu nowy telewizor i więcej czasu spędzam na rozwiązywaniu problemów aniżeli na faktycznym oglądaniu…
Nie wspomnę o mnogości razy kiedy to telewizor po prostu się resetuje. Dziś wykonuje już 4 reinstalację telewizora od momentu jego zakupu, bo telewizor znów wykazuje błąd z punktu 1. Mam powoli tego dosyć.
Kiki jeżeli to czytasz proszę skontaktuj się ze mną, bo już nie wiem co robić i mam tego dość. Albo Philips wymieni telewizor albo proszę zabieraj go stąd i dopłacę do LG 65sj950v bo mam tego dość naprawdę. Telewizor powinien po prostu działać. Jeżeli ktoś z TP Vision aka "Philips" to czyta to proszę pogońcie swoich "techników" albo po prostu wymieńcie mi telewizor lub oddajcie gotówkę!
Was drodzy użytkownicy forum proszę o pomoc. Może to ja robię coś nie tak…
1. Na samym początku telewizor podczas wyświetlania treści czy to z dekodera horizon czy też poprzez wbudowane aplikacje (YT, Netflix, Amazon Prime) co jakiś czas przycina obraz co jest wkurzające i nie powinno mieć miejsca przy łączu ponad 200 mb/s z UPC. Oprócz przycinania obrazu występował problem piszczenia. Telewizor wraz z przycięciem obrazu wydaje z siebie okropny pisk. Dzieje się tak zarówno na wbudowanych głośnikach jak i na soundbarze. Zadzwoniłem do Kikiego i polecił reinstalację systemu. Po reinstalacji problem zniknął… Przed reinstalacją wymieniłem jeszcze wszystkie kable HDMI na high speed, więc one raczej nie były przyczyną tego problemu.
2. Natomiast pojawił się kolejny problem, który polegał na samoistnym wyłączaniu się telewizora gdy np.: korzystałem z PS4 telewizor potrafił sam się wyłączyć i włączyć po jakichś 10-15 sekundach przy czym sam ambilight pozostawał przyćmiony czyli jakby telewizor zawieszał się? Nie mam pojęcia, ale w sprzęcie za ponad 7 tysięcy uważam, że coś takiego nie powinno mieć miejsca. Tu zadzwoniłem na infolinię Philipsa i poradzono odłączyć wszystkie hdmi od telewizora i sam telewizor od prądu i po kilku minutach podłączyć. Problem zniknął, ale…
3. Pojawił się KOLEJNY problem, który polega na okresowym spowolnieniu dźwięku w telewizorze. Np.: wchodząc w YT czy inny wbudowane aplikacje dźwięk płynący z głośników czy też przez soundbar jest zniekształcony, jakby odtwarzany w wolniejszym tempie niż sam obraz. (Kobieta brzmi jak facet). Tu znów zrobiłem reinstalację i problem zniknął, ale…
4. Pojawił Się NASTĘPNY problem czyli BRAK synchronizacji dźwięku z obrazem. Chcąc korzystać z dobroci systemu 5.1, który zakupiłem i podłączyłem poprzez HDMI ARC. Tryb dźwięku w telewizorze ustawiłem w tryb wielokanałowy (potem wielokanałowy obejście to i tak nic nie pomogło) i nagle synchronizacja między obrazem, a dźwiękiem w magiczny sposób się rozjechała. Po odwiedzinach strony Philipsa przełączyłem telewizor w tryb komputer. Wtedy synchronizacja powróciła, jednakże kosztem o wiele gorszego obrazu. Gdy wyłączyłem ten tryb problem synchronizacji powrócił. Jedynym wyjściem jest korzystanie z wyjścia dźwięku w formacie stereo… Serio w telewizorze za taką kasę są takie problemy? To trochę wstyd, gdyż mój budżetowy LG z webOS 1.5 działa bardziej niezawodnie od 4 lat i nie mam z nim żadnego problemu, a tu nowy telewizor i więcej czasu spędzam na rozwiązywaniu problemów aniżeli na faktycznym oglądaniu…
Nie wspomnę o mnogości razy kiedy to telewizor po prostu się resetuje. Dziś wykonuje już 4 reinstalację telewizora od momentu jego zakupu, bo telewizor znów wykazuje błąd z punktu 1. Mam powoli tego dosyć.
Kiki jeżeli to czytasz proszę skontaktuj się ze mną, bo już nie wiem co robić i mam tego dość. Albo Philips wymieni telewizor albo proszę zabieraj go stąd i dopłacę do LG 65sj950v bo mam tego dość naprawdę. Telewizor powinien po prostu działać. Jeżeli ktoś z TP Vision aka "Philips" to czyta to proszę pogońcie swoich "techników" albo po prostu wymieńcie mi telewizor lub oddajcie gotówkę!
Was drodzy użytkownicy forum proszę o pomoc. Może to ja robię coś nie tak…
Ostatnia edycja: