Philips DLED 9206 z odświeżaniem 100 Hz na rok 2021

Może i tak, ale jakoś dla mnie za wysoki, nie wygląda tak panoramicznie, jak 55 cali, a przy okazji, ma ktoś hue w domu? Jest sens kupić? Bo to trochę droga impreza jest
 
Nie no tak tylko pytam, czy jest sens, bo te ledy w tv ,to i tak ostro dają po oczach, a te hue, fajna sprawa, ale jakby chcieć zrobić w całym mieszkaniu, to by na żaróweczki itd, poszło by chyba z dwa koła
 
Ostatnia edycja:

Wiesiek19

Active member
Bez reklam
Nie no tak tylko pytam, czy jest sens, bo te ledy w tv ,to i tak ostro dają po oczach, a te hue, fajna sprawa, ale jakby chcieć zrobić w całym mieszkaniu, to by na żaróweczki itd, poszło by chyba z dwa koła

W całym mieszkaniu to ma kolega KLOSjanek :-D
Ja mam zrobiony 3 punktowy ambilight od dołu. Całkiem nieźle to działa i można oprócz tego zsynchronizować wybrane lampy/taśmy z kontem Spotify. Masz wtedy taką małą namiastkę iluminofonii.
 
Hahahahaha mówiłem :-D przecież ja go kupiłem i inni też, sam zobacz na necie, ma same pozytywne opinie :-D ktoś widział w sklepie, pobawił się chwilę lub spojrzał I wydał opinię, oczywiście negatywną, no bo jakże by inną :-D typowe polskie podejście :-D
 

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
Hahahaha - CI co kupli zapewne specjalnie piszą , że im się podoba żeby uspokoić własne sumienie.
To że Tobie się nie podoba wcale nie oznacza , że innym też.
Każdy wybiera sam.
Znam osobiście kilkanaście osób które kupiły i niestety są zadowolone.
No co zrobić....
Test robi kolega - więc też czekam.
 
No nareszcie, z chęcią poczytam innego, czyli fachowo profesjonalnego testu, zapewne wielu rzeczy z testu nie zauważę, jako zwykły zjadacz chleba, nawet w gry nie gram ,a zapewne odniesienie do tego będzie :) strasznie długo te testy trwają, chyba kolega ma mało czasu i poświęca codziennie z 10 minut
 
Panie Kiki? Czy ta funkcja Calman, to jest automatyczna kalibracja obrazu? Bo ją włączyłem i obraz jest najlepszy, sam bym tak nie ustawił, do tego zrobiłem kalibrację dźwięku I też jest super, a widział Pan ten ambilight sleep? Żaby kumkają i takie tam cykady na sen i powoli sam dźwięk się ścisza i przygasa ambilight i potem sam tv się wyłącza, nie wiedziałem że takie coś jest hahahahaha :-D
 

waltman

Klub HDTV.com.pl
VIP
BTW - aktualnie u sprzedawców sieciowych jest promo na 65 (1000 zł taniej) i 55 cali (700 zł mniej).

A testu jak nie było, tak nie ma...
 
Ostatnia edycja:

Ingvrath

New member
Problem ze smartem

Mam pytanie do osób które zakupiły ten model.
Wczoraj dotarł do mnie mój egzemplarz. Uruchomiłem, zalogowałem się na wszystkie platformy i zacząłem testy. Platformy takie jak canal+ online, viaplay działały z marszu bez problemu. Netflix zaczął jako pierwszy przejawiać problemy. Wczytywanie filmów trwa bardzo długo, okładki tak samo, ale sam film już po włączeniu renderuje się sprawnie i szybko. Najgorzej natomiast jest z aplikacją youtube. Nie działa ona prawie w ogóle. W większości przypadków nie da się nawet nic wyszukać, włączyć żadnego filmu. Sama aplikacja lubi się uruchomić ponownie. Czasami film się uruchomi po długim oczekiwaniu (około minuty) i działa już dobrze i sprawnie z możliwością płynnego przewijania, tak jak pozwala Internet domowy. Czasami natomiast rozłączy tv z internetem i zostanę o tym powiadomiony komunikatem z prawej strony ekranu.

Mój Internet to światłowód 600Mb/s od UPC. Na wszystkich pozostałych urządzeniach działa bez zarzutu. Tydzień temu testowałem Philipsa z roku 21, model z 7xxx i wszystko działało bez problemu. Internet testowałem i po kablu i po WiFi. Co więcej, po podłączeniu TV do hot-spota z telefonu (Internet orange) pomimo mniejszej prędkości, wszystko działa świetnie i bez problemu.

Mam przez to wrażenie że problem wygląda jak zablokowane porty, chociaż nie jestem specjalistą w tym temacie. Nie wiem tak naprawdę do kogo zgłosić się z problemem, bo sam TV na innym Internecie działa bez zarzutu, ale sam Internet na każdym innym sprzęcie również. Ja niestety jestem w domu weekendowo, więc nawet nie będę miał jak przetestować dłużej ten model.

Czy ktoś miał taki problem z tym modelem lub w ogóle z tv i ma patent na rozwiązanie problemu? Będę ogromnie wdzięczny za pomoc. Nie mam ochoty oddawać drugiego Philipsa w ciągu dwóch tygodni do sklepu.
 
Może jak pisałeś, to z portami w necie coś, no ja też mam ten model, internet play bezprzewodowy z modemu, oraz też z telefonu jako router i żadnych problemów nie mam. Robiłeś aktualizacje? Netflixa chwilowo nie mam, zrezygnowałem, bo już same stare gnioty tam były, canal plus też nie mam,oglądam filmy z tvp vod i cda i torrenty, sprawdzałem to prime video i działa, YouTube też działa płynnie, może trzeba by było zgłosić do UPC, bo tu musi leżeć problem, bo ja mam wolniejszy internet o wiele i jako router jest telefon, więc wiadomo że przepływowość niższa i wszystko mi śmiga bez zacięcia
 
Do góry