Witam.
Chciałbym się was zapytać czy macie podobny problem z TV.
Od razu powiem że przywracałem ustawienia fabryczne i nawet czyściłem ustawiania internetowe itd.
Serwis Philipsa twierdzi, że to nie ich wina Na aplikacjach których to się dzieje zrzucają wszystko na Philipsa. Od razu mówię, że mam najnowszą wersję systemu.
https://www.youtube.com/watch?v=TD-jkbJfQpA&hd=1
Model 46" 8007 z 2012 roku z grudnia
Jest to dziwne trochę...
Chciałbym się was zapytać czy macie podobny problem z TV.
Od razu powiem że przywracałem ustawienia fabryczne i nawet czyściłem ustawiania internetowe itd.
Serwis Philipsa twierdzi, że to nie ich wina Na aplikacjach których to się dzieje zrzucają wszystko na Philipsa. Od razu mówię, że mam najnowszą wersję systemu.
https://www.youtube.com/watch?v=TD-jkbJfQpA&hd=1
Model 46" 8007 z 2012 roku z grudnia
Jest to dziwne trochę...