Philips 8007 problem

Sorn

New member
Witam.
Chciałbym się was zapytać czy macie podobny problem z TV.
Od razu powiem że przywracałem ustawienia fabryczne i nawet czyściłem ustawiania internetowe itd.
Serwis Philipsa twierdzi, że to nie ich wina :) Na aplikacjach których to się dzieje zrzucają wszystko na Philipsa. Od razu mówię, że mam najnowszą wersję systemu.

https://www.youtube.com/watch?v=TD-jkbJfQpA&hd=1

Model 46" 8007 z 2012 roku z grudnia :)
Jest to dziwne trochę...
 

lolek126

Well-known member
Bez reklam
Kolega Accu jest obcykany w Philipsie - myślę, że nie ma takiego drugie na tym forum ile on wie o Philispie nie licząc Kikiego..
 

Bolaudio

New member
Witam,
temat poruszałem na forum co prawda model 6877K, a później widziałem że kilka osób też o tym wspomniało. Niestety ktoś tam napisał że Philips niby nie wie nic o problemie, a z kolei ja sam osobiście zgłosiłem problem tydzień temu na co usłyszałem wymijającą odpowiedź o problemach prawnych z Onetem oraz że zostane poinformowany jak tylko problem się rozwiąże,
pozdrawiam
 

Sorn

New member
To ładnie bo ja to zgłaszam na początku grudnia zal :)
Odpisali mi że nie ma możliwości.
W sumie mi to nie przeszkadza jakoś bardzo, ale skoro to było i mi to zabierają to liczę że w nowej aktualizacji to naprawią :)
 
Ostatnia edycja:
Do góry