Yaroshevzky
New member
Witam,
Mam sytuację, otóż TV podłączony jest do splitera WiFi lecz to połączenie "po jakimś czasie" jest zrywane... Gdy próbóję połączyć się ponownie z internetem przez spliter to TV nie widzi wogóle dostępnych sieci. Pomaga tylko odłączenie od sieci 220V i ponowne "wyszukiwanie i podłączanie"
Notabene wyszukuje również główny router który "ciągnie" internet z sieci LTE ale w żaden sposób TV go nie paruje. Inne urządzenia działają z "głównym routerem" bezpośrednio super. A tu taki ewenement z podłączeniem które zrywa... Router -> Spliter -> TV Philips
Może ktoś z Was miał podobną sytuację i udało się ją rozwiązać?
Prośba o info..
Pzdr
SJ
Mam sytuację, otóż TV podłączony jest do splitera WiFi lecz to połączenie "po jakimś czasie" jest zrywane... Gdy próbóję połączyć się ponownie z internetem przez spliter to TV nie widzi wogóle dostępnych sieci. Pomaga tylko odłączenie od sieci 220V i ponowne "wyszukiwanie i podłączanie"
Notabene wyszukuje również główny router który "ciągnie" internet z sieci LTE ale w żaden sposób TV go nie paruje. Inne urządzenia działają z "głównym routerem" bezpośrednio super. A tu taki ewenement z podłączeniem które zrywa... Router -> Spliter -> TV Philips
Może ktoś z Was miał podobną sytuację i udało się ją rozwiązać?
Prośba o info..
Pzdr
SJ