Philips 65pus6262 - kłopot z internetem przez WIFI

Yaroshevzky

New member
Witam,

Mam sytuację, otóż TV podłączony jest do splitera WiFi lecz to połączenie "po jakimś czasie" jest zrywane... Gdy próbóję połączyć się ponownie z internetem przez spliter to TV nie widzi wogóle dostępnych sieci. Pomaga tylko odłączenie od sieci 220V i ponowne "wyszukiwanie i podłączanie"

Notabene wyszukuje również główny router który "ciągnie" internet z sieci LTE ale w żaden sposób TV go nie paruje. Inne urządzenia działają z "głównym routerem" bezpośrednio super. A tu taki ewenement z podłączeniem które zrywa... Router -> Spliter -> TV Philips

Może ktoś z Was miał podobną sytuację i udało się ją rozwiązać?

Prośba o info..

Pzdr
SJ
 

Guzioo_PL

Member
Bez reklam
Witam,

Mam sytuację, otóż TV podłączony jest do splitera WiFi lecz to połączenie "po jakimś czasie" jest zrywane... Gdy próbóję połączyć się ponownie z internetem przez spliter to TV nie widzi wogóle dostępnych sieci. Pomaga tylko odłączenie od sieci 220V i ponowne "wyszukiwanie i podłączanie"

Notabene wyszukuje również główny router który "ciągnie" internet z sieci LTE ale w żaden sposób TV go nie paruje. Inne urządzenia działają z "głównym routerem" bezpośrednio super. A tu taki ewenement z podłączeniem które zrywa... Router -> Spliter -> TV Philips

Może ktoś z Was miał podobną sytuację i udało się ją rozwiązać?

Prośba o info..

Pzdr
SJ

Cześć,
Jest dostępne nowe oprogramowanie do tego modelu (znaczy ma już 2 tygodnie):

TPM177E_012.003.070.171 (Date published: 2019-1-16)
• Improvement on WIFI scan find no routers issue.
• Resolve ambilight brightness and switch to audio mode issues.
 Resolve France Channel CNEWS HbbTV hang up issue.
 Resolve Chili App video playback issue.
 Resolve Delta volume setting not stored issue.
 Cyber security patch

Powinno naprawić Twój problem. Jaki masz model splitera?
 

Yaroshevzky

New member
Router Huawei e5377-s32 a Repeater Media Tech MT 4212

Sorki w poprzednim pytaniu posta wkradł się błąd łączę przez Repeater a nie spliter telewizor.
 

Guzioo_PL

Member
Bez reklam
Router Huawei e5377-s32 a Repeater Media Tech MT 4212

Sorki w poprzednim pytaniu posta wkradł się błąd łączę przez Repeater a nie spliter telewizor.

I jak z tą aktualizacją. Po niej dzieje się to samo czy może jest już ok?
Mając to oprogramowanie .171 to jak próbujesz połączyć się bez repeatera to równiez z routerem się nie łączy?
 

Yaroshevzky

New member
I jak z tą aktualizacją. Po niej dzieje się to samo czy może jest już ok?

Mając to oprogramowanie .171 to jak próbujesz połączyć się bez repeatera to równiez z routerem się nie łączy?
Właśnie zaktualizowałem Jeszcze nie wiem czy będzie urywało połączenie z repeaterem... Oby nie... Ale tak jak było jest tzn. widzi router ale niechce się z nim sparować

Wszystkie inne urządzenia działają z nim ok. a tu taki ewenement

Hmm... Jakieś pomysły?
 

Guzioo_PL

Member
Bez reklam
Właśnie zaktualizowałem Jeszcze nie wiem czy będzie urywało połączenie z repeaterem... Oby nie... Ale tak jak było jest tzn. widzi router ale niechce się z nim sparować

Wszystkie inne urządzenia działają z nim ok. a tu taki ewenement

Hmm... Jakieś pomysły?

Może być tak, że repeater (co jest jego zadaniem) klonuje sieć i wtedy TV wybiera najsilniejszą dostępną sieć i się z nią łączy (w tym przypadku silniejszy sygnał jest z repetera niż z routera) . Czy możesz odłączyć repeater i sprawdzić czy wtedy TV połączy się z routerem? Podejrzewam, że tak właśnie będzie.
 

Yaroshevzky

New member
Może być tak, że repeater (co jest jego zadaniem) klonuje sieć i wtedy TV wybiera najsilniejszą dostępną sieć i się z nią łączy (w tym przypadku silniejszy sygnał jest z repetera niż z routera) . Czy możesz odłączyć repeater i sprawdzić czy wtedy TV połączy się z routerem? Podejrzewam, że tak właśnie będzie.
Ok. Dzięki za podpowiedź. Wieczorem sprawdzę.
 
Do góry