Tak też próbowałem to w sposób jak najbardziej kulturalny przekazać pani z supportu. Napisałem do nich:
A support na to:
I co? Pisać do nich dalej, czy dać sobie spokój?
Ewidentnie mają nas w d....
A jeśli pisać to co? Bo argumentów mi brak przy tego typu spychologii.
Dzień dobry, dziękuję za odpowiedź
Ale to nieprawda. Sygnał mam bardzo mocny i stabilny. Mieszkam niedaleko nadajnika w Warszawie. W poprzedniej wersji softu nic takiego nie miało miejsca. Po przywróceniu telewizora do poprzedniej wersji oprogramowania problem nie występuje. Także błąd leży ewidentnie w sofcie telewizora.
Proszę o naprawienie błędu.
Z poważaniem
A support na to:
Dziękujemy za skontaktowanie się z nami w sprawie Pana zgłoszenia.
Ponownie skonsultowałam się w Pana sprawie z działem technicznym, który podtrzymuje swoją decyzję. Aktualizacje należy sprawdzać na bieżąco.
I co? Pisać do nich dalej, czy dać sobie spokój?
Ewidentnie mają nas w d....
A jeśli pisać to co? Bo argumentów mi brak przy tego typu spychologii.