@HQ150 nie każdy niestety zna doskonale swoje prawa. Masz rację ustawa to gwarantuje ale człowiek jest tylko człowiekiem. Kupujący powinien wierzyć sprzedawcy, że gwarantuje mu towar sprawny a w przypadku problemów godnie postąpi. Mleko się już rozlało dlatego trzeba to nagłaśniać. Firma produkująca ten produkt jest po prostu nie godna uwagi w moim mniemaniu i sama sobie strzela w stopy.Z tym ,,gdzie ja żyję'' byłbym ostrożny na Twoim miejscu.
Bo żyjesz w kraju który Ustawą zapewnił Ci bezpieczeństwo w takiej sytuacji. Wystarczy, żebyś sam chciał z dobrodziejstw tej Ustawy skorzystać. Nikt Cię jednak do tego zmusić nie może. Jeśli sam wolisz z niej nie korzystać i wysyłasz TV jako zgłoszenie gwarancyjnej naprawy, to narzekania są raczej nie na miejscu. Twoja wolna wola.
Wysłane z mojego PLK-L01 przy użyciu Tapatalka