Po podłaczeniu do hdmi 1 i hdmi2 nie mam dźwięku......o co kaman ?
No i dupa jeśli chodzi o ambilight.Niestety nie jest tak dobrze jak na filmikach pokazowych.
Niby świeci i mruga jak trzeba, ale w zasadzie tylko trzy kolory dominuja biały,Czerwony i żółto pomarańczowy.co jest winne...za duża odległość od ściany 23 cm czy zbyt ciemny jej kolor tzn.
pomarańczowy...jaki macie sugestie? Kolor mam ustawiony jak trzeba.
ustawienia ogólne > HDMI ultra HD > HDMI1&2 > przełącz na UHD 444/442 lub UHD wył.
No to daj znać jeszcze najlepiej dziś jak tam sytuacja wygląda. Zastanawiam się czy jutro nie jechać po pus6561 lub ku6450, lub w ogóle się wstrzymać z miesiąc.
Powinna być mniejsza niż 23 cm, ktoś tu pisał, że 15 cm jest optymalne, ale moim zdaniem to im mniej tym lepiej. Przy 15 cm to nie ma żadnego tak opisywanego efektu 'przedłużania ekranu' bo TV na tyle odstaje, że widać, że lampki są tylko dodatkiem, a nie żadnym przedłużeniem.
Tylko problem z 6561 jest taki, że on sam w sobie jest dosyć gruby i nawet przy najcieńszym uchwycie nie da się go ustawić jako 'ultra slim'.
Dla mnie przede wszystkim te kolory nie były / nie są dobrze odwzorowane. Jak ktoś ogląda The Walking Dead to może zwrócił uwagę, że jak jest już po intro i jest logo 'The Walking Dead' z tłem, to Ambilight w całości świeci na różowo (na białej scianie), a nawet czerwonego czy różu tam na obrazku nie ma.
Natomiast zerowotnie jest to bardzo fajne, tak jak wszelakie podświetlenie za telewizorem, mniej oczy się męczą, to jest moim zdaniem największa zaleta światełek, a nie jakieś tam mityczne 'przedłużanie obrazu czy ekranu'.
jaki masz problem z przemalowaniem ściany na biało ?
Zadzwoniłem do S. na infolinię by się dowiedzieć gdzie mają sprzęt i od razu kupić tv przez tel.
Dostałem ID zamówienie, a tu po kilku godzinach zonk:
"Szanowny Kliencie,Uprzejmie informuję, że zamawiany Produkt jest już ostatnią sztuką po ekspozycji. Zapraszamy do naszego Marketu, w celu obejrzenia Produktu i podjęcia decyzji o zakupie.
Z poważaniem,
Zespół Saturn.pl"
No to w auto i do sklepu na oględziny i zonk2:
Sprzedawca poinformował mnie, że w ogóle to ta sztuka to jest poserwisowa, niekompletna i tak na prawdę nie do sprzedaży.
Na moje żądanie kazałem mu sprawdzić gdzie są:
No to podał mi, że 10 szt. w MM na Bielanach.
Zaraz biorę się za zamawianie online.
Zadzwoniłem do S. na infolinię by się dowiedzieć gdzie mają sprzęt i od razu kupić tv przez tel.
Dostałem ID zamówienie, a tu po kilku godzinach zonk:
"Szanowny Kliencie,Uprzejmie informuję, że zamawiany Produkt jest już ostatnią sztuką po ekspozycji. Zapraszamy do naszego Marketu, w celu obejrzenia Produktu i podjęcia decyzji o zakupie.
Z poważaniem,
Zespół Saturn.pl"
No to w auto i do sklepu na oględziny i zonk2:
Sprzedawca poinformował mnie, że w ogóle to ta sztuka to jest poserwisowa, niekompletna i tak na prawdę nie do sprzedaży.
Na moje żądanie kazałem mu sprawdzić gdzie są:
No to podał mi, że 10 szt. w MM na Bielanach.
Zaraz biorę się za zamawianie online.
Niestety, ten model PHILIPS TV tak ma, że przez kilka dni będą trudności z zakupem.
Zalecam teraz zakup PANASNONIC TV albo Japan SONY.
Pytamy w sklepie czy w/w TV Japońskie (Turcja) mają matryce z natywne 120 Hz czy tylko 50 Hz.
Jeżeli sprzedawca mówi, że nie wie to znaczy , że matryca jest 50 Hz.
ps.: ROB emituje super bajery.
Czekamy na jeszcze lepsze efekty.
Niestety, ten model PHILIPS TV tak ma, że przez kilka dni będą trudności z zakupem.
Zalecam teraz zakup PANASNONIC TV albo Japan SONY.
Pytamy w sklepie czy w/w TV Japońskie (Turcja) mają matryce z natywne 120 Hz czy tylko 50 Hz.
Jeżeli sprzedawca mówi, że nie wie to znaczy , że matryca jest 50 Hz.
W Nowym Roku życzę trafniejszego wyboru lekarza bo obecny złe leki przepisuje i na głowę nie pomagają na pewno !!!
A tego bubla z tematu najlepiej niech całkowicie wycofają bo jak tak dalej pójdzie to CHIŃSKIEJ firmie TP VISION przez ten " świetny" TV braknie magazynów na zwroty![]()
![]()