No i patent z infolinii Philips na pełen format dysku nie pomógł bo dziś TV znów nie widzi dysku...Już nie mm sił do tego TV... Ktoś się orientuje czy po odesłaniu na gwarancje z powodu wady ekrany mogę teraz skorzystać z rękojmi u sprzedawcy (problem z wykrywaniem dysku) ?
Z rękojmi zawsze możesz skorzystać, tyle że będzie traktowana jako pierwsza naprawa z tego tytułu.
Ja po dwóch naprawach gwarancyjnych, nie do końca rozwiązujących problemy, po prostu oddałem tv do MM z informacją o odstąpieniu od umowy.
Po tygodniu oddali kasę za roczny telewizor.
I już nie mam miliona kłopotów z dyskami, zawiechami, muleniem, nie działaniem czegoś w Philipsie.
W LG wszystko działa i buczy, dysk można używać również do innych celów, bo nie formatuje go na wyłączność, nagrania mają opcje nagrywania cyklicznego, dysk jest zawsze widoczny, nawet jak go podepniesz do już włączonego telewizora itd.
Więc mam działające wszystko to co wkurzało mnie w Philipsie i to za połowę ceny.