Witam serdecznie,
Zwracam się do wszystkich użytkowników ww. modelu TV, ponieważ po zainstalowaniu najnowszej aktualizacji zaczął się problem z pilotem, a mianowicie po wyłączeniu TV pilotem (czyli przejście w stan uśpienia, chyba tak to się fachowo nazywa) i po ponownym włączeniu, nagle pilot przestaje działać, nie reaguje na żadne przyciski, nawet nie miga czerwona dioda w telewizorze która zawsze sygnalizuje jakieś działanie na pilocie, pomaga jedynie odłączenie TV od zasilania na kilkanaście sekund i po jego uruchomieniu pilot działa normalnie do czasu gdy go się nie wyłączy, po wyłączeniu i włączeniu przestaje działać. Tak jakby telewizor nagle po wyjściu ze stanu uśpienia przestał go widzieć. Czy ktoś z forumowiczów ma/miał podobny problem i zna przyczynę takie stanu rzeczy i ewentualnie jak można to naprawić.
Philips 55PFT6550/12
wersja oprogramowania: QM152E.0.5.234.13
Pozdrawiam
Zwracam się do wszystkich użytkowników ww. modelu TV, ponieważ po zainstalowaniu najnowszej aktualizacji zaczął się problem z pilotem, a mianowicie po wyłączeniu TV pilotem (czyli przejście w stan uśpienia, chyba tak to się fachowo nazywa) i po ponownym włączeniu, nagle pilot przestaje działać, nie reaguje na żadne przyciski, nawet nie miga czerwona dioda w telewizorze która zawsze sygnalizuje jakieś działanie na pilocie, pomaga jedynie odłączenie TV od zasilania na kilkanaście sekund i po jego uruchomieniu pilot działa normalnie do czasu gdy go się nie wyłączy, po wyłączeniu i włączeniu przestaje działać. Tak jakby telewizor nagle po wyjściu ze stanu uśpienia przestał go widzieć. Czy ktoś z forumowiczów ma/miał podobny problem i zna przyczynę takie stanu rzeczy i ewentualnie jak można to naprawić.
Philips 55PFT6550/12
wersja oprogramowania: QM152E.0.5.234.13
Pozdrawiam