No i mój 55PUS7303 po pół roku postanowił się zepsuć i na stałe wyświetlać na dole dwa paski, a co 2 sekundy pełny pasek na dole.
I tak samo jak Wy - widziałem złe opinie o Philipsach i innych tanich tv, ale nie chciałem ich słuchać myśląc, że to mnie nigdy przecież nie spotka, a tv mogą się zepsuć niezależnie od producenta (mimo że dwa LG'ki jakie miałem ciągle są w użyciu, jeden 10-cio letni, drugi 5-cio i nic im nie jest i nie było, w dodatku nie znam osób, którym popsuł się jakikolwiek tv - aczkolwiek nikt nie miał philipsa ;D, więc czemu teraz miałoby coś pójść źle

). No ale... Teraz zobaczę jak fair i user-friendly jest Media Markt przy korzystaniu z rękojmi

.
PS. Czy spotkał ktoś się z sytuacją skorzystania z rękojmi, ale zaproponowania sklepowi zamiast wymiany na nowy lub naprawy - dołożenie kasy i wzięcie innego telewizora?
(i znowu targać telewizor tam i z powrotem, eh..)