Witam !
Mam pytanie do Forumowiczów, natury technicznej jak i prawnej. Cztery lata temu kupiłem telewizor Philips 50PUS6262/12. Jadąc do sklepu zabrałem ze sobą dyski twarde aby sprawdzić jakość odtwarzania. Wtedy wszystko było ok. Jakieś dwa miesiące temu spróbowałem obejrzeć sobie stary film sprzed pięciu lat (nieważne czy nagrany kamerą, czy ściągnięty skąśtam). Niestety wyświetlił się komunikat "nieobsługiwany format". Chodziło o AVI. Koleś na info Philipsa powiedział mi, że zrobili aktualizację oprogramowania i rzeczywiście aviki nie są już obsługiwane ze względu na "walkę z piractwem".(sic !) Mam pytania. Czy cofnięcie telewizora do ustawień fabrycznych coś pomoże ? Drugie pytanie do prawników. Czy nie jest to zmiana warunków umowy ? TV w swojej specyfikacji (do dzisiaj tego nie zmienili) ma wyraźnie jak byk napisane, że takowy format obsługuje. To co później jakiś kolo z Eindhoven sobie wymyślił szczerze nie za bardzo mnie obchodzi. Liczy się chyba to co jest w dniu zakupu ?
Mam pytanie do Forumowiczów, natury technicznej jak i prawnej. Cztery lata temu kupiłem telewizor Philips 50PUS6262/12. Jadąc do sklepu zabrałem ze sobą dyski twarde aby sprawdzić jakość odtwarzania. Wtedy wszystko było ok. Jakieś dwa miesiące temu spróbowałem obejrzeć sobie stary film sprzed pięciu lat (nieważne czy nagrany kamerą, czy ściągnięty skąśtam). Niestety wyświetlił się komunikat "nieobsługiwany format". Chodziło o AVI. Koleś na info Philipsa powiedział mi, że zrobili aktualizację oprogramowania i rzeczywiście aviki nie są już obsługiwane ze względu na "walkę z piractwem".(sic !) Mam pytania. Czy cofnięcie telewizora do ustawień fabrycznych coś pomoże ? Drugie pytanie do prawników. Czy nie jest to zmiana warunków umowy ? TV w swojej specyfikacji (do dzisiaj tego nie zmienili) ma wyraźnie jak byk napisane, że takowy format obsługuje. To co później jakiś kolo z Eindhoven sobie wymyślił szczerze nie za bardzo mnie obchodzi. Liczy się chyba to co jest w dniu zakupu ?