Witam
Mam problem z tv philips 48PFS8109/12
W ustawieniach wifi podłączyłem sie pod sieć,
Wyszukiwarka działa, wczytuje strony.
Netflix oraz YouTube informują o braku internetu,
Wchodząc w sklep play nie można nic zaktualizować ponieważ wyskakuje informacja „not connection”
Próbowałem kasować dane internetu, resetować tv, usuwac dane aplikacji ale nadal nic.
Podczas ponownej konfiguracji podłączyłem sie pod sieć,
Następny krok to były zgody wiec akceptowałem i w tym momencie klikając akceptuj nie przeszło dalej.
Ktoś sie spotkał z taka sytuacja?
Z góry dziękuje za podpowiedzi
Mam problem z tv philips 48PFS8109/12
W ustawieniach wifi podłączyłem sie pod sieć,
Wyszukiwarka działa, wczytuje strony.
Netflix oraz YouTube informują o braku internetu,
Wchodząc w sklep play nie można nic zaktualizować ponieważ wyskakuje informacja „not connection”
Próbowałem kasować dane internetu, resetować tv, usuwac dane aplikacji ale nadal nic.
Podczas ponownej konfiguracji podłączyłem sie pod sieć,
Następny krok to były zgody wiec akceptowałem i w tym momencie klikając akceptuj nie przeszło dalej.
Ktoś sie spotkał z taka sytuacja?
Z góry dziękuje za podpowiedzi
Ostatnia edycja: