Philips 47pfl6008 test-ten model robi furorę na całym świecie,czy tak będzie w Polsce

bla.zej

New member
To jest właściwe podejście do sprawy. Nie możesz sobie z czymś poradzić, masz od tego konsultantów w Philipsie. Jeśli telefonicznie też nie "pójdzie" pozostaje wizyta serwisanta, w ostateczności serwis.

Jestem ciekaw, czy serwisant będzie kumaty i i będzie miał zdrowe podejście do preblemu, czy poprostu będzie ściemniać i twierdzić że 'ten typ tak ma', albo ustwiać telewizor i wmawiać mi że już jest wszytko ok i on nie dostrzega żadnych nieprawidłowości.
Wiecie może jaki serwis pracuje dla Philipsa ?
 

asqinejem

New member
Jestem ciekaw, czy serwisant będzie kumaty i i będzie miał zdrowe podejście do preblemu, czy poprostu będzie ściemniać i twierdzić że 'ten typ tak ma', albo ustwiać telewizor i wmawiać mi że już jest wszytko ok i on nie dostrzega żadnych nieprawidłowości.
Wiecie może jaki serwis pracuje dla Philipsa ?
U mnie kiedyś obraz klatkował po wyłączeniu Perfect Natural Motion. Napisałem do obsługi Philipsa, to spytali czy mam aktualne oprogramowanie - ja odpowiedziałem, że tak, więc powiedzieli, że przyjedzie serwisant. Serwisant przyjechał, przywrócił ustawienia fabryczne i z włączonym PNM i miało to być według niego ok (w ogóle nie widział problemu - że niby problemem były moje własne ustawienia - ale ja "teatru" oglądać nie mogę). Nie pamiętam co, ale albo ponowna instalacja telewizora albo aktualizacja oprogramowania rozwiązała problem i przy wyłączonej funkcji PNM obraz jest płynny. Serwisant w tym przypadku nie widział problemu...
 

bla.zej

New member
U mnie kiedyś obraz klatkował po wyłączeniu Perfect Natural Motion. Napisałem do obsługi Philipsa, to spytali czy mam aktualne oprogramowanie - ja odpowiedziałem, że tak, więc powiedzieli, że przyjedzie serwisant. Serwisant przyjechał, przywrócił ustawienia fabryczne i z włączonym PNM i miało to być według niego ok (w ogóle nie widział problemu - że niby problemem były moje własne ustawienia - ale ja "teatru" oglądać nie mogę). Nie pamiętam co, ale albo ponowna instalacja telewizora albo aktualizacja oprogramowania rozwiązała problem i przy wyłączonej funkcji PNM obraz jest płynny. Serwisant w tym przypadku nie widział problemu...

U mnie bez PNM jest tragedia, i obra przycina i jego jakość jest beznadziejna. Po włączeniu PNM jakość obrazu bardzo mi odpowiada, lecz nie mogę strawić plam, krateczek, rozmazanych fragmentów itd.
Po drugie, nie po to kupowałem TV za tyle kasy, i nie po to płaciłem za technologie typu PNM żeby teraz je wyłączać by móc komfortowo oglądać.
 

mehias

New member
U mnie kiedyś obraz klatkował po wyłączeniu Perfect Natural Motion. Napisałem do obsługi Philipsa, to spytali czy mam aktualne oprogramowanie - ja odpowiedziałem, że tak, więc powiedzieli, że przyjedzie serwisant. Serwisant przyjechał, przywrócił ustawienia fabryczne i z włączonym PNM i miało to być według niego ok (w ogóle nie widział problemu - że niby problemem były moje własne ustawienia - ale ja "teatru" oglądać nie mogę). Nie pamiętam co, ale albo ponowna instalacja telewizora albo aktualizacja oprogramowania rozwiązała problem i przy wyłączonej funkcji PNM obraz jest płynny. Serwisant w tym przypadku nie widział problemu...


U mnie ta ponowna kalibracja i ustawianie tv nic nie wniosla nadal jest tak samo.

I co juz przy wlaczonym PNM nie masz teatru ???.....
 
Ostatnia edycja:

adamo_

New member
Bez reklam
Kurcze albo mnie to nie raziło ,albo takich objawów nie miałem jak piszecie. Coś tam raz czy dwa mignęło: pixelowate kwadraty ale myślałem że to wina sygnału. Czy to aż tak widać że się oglądać nie da ?
 

bla.zej

New member
Kurcze albo mnie to nie raziło ,albo takich objawów nie miałem jak piszecie. Coś tam raz czy dwa mignęło: pixelowate kwadraty ale myślałem że to wina sygnału. Czy to aż tak widać że się oglądać nie da ?

Efekt się nasila wraz z wzrostem jakości odtwarzanego materiału oraz ilości załączonych 'polepszaczy' obrazu, przynajmniej u mnie. I jest to niezależne od źródła.
 

cureman

Active member
Bez reklam
Odebrałem telewizor i jestem pozytywnie zaskoczony .Kanały HD wyglądają bardzo ładnie (dekoder nc+) .Ale juz gry z ps4 i xbox one ..kosmos .Swietna jakosc .No i bardzo dobry dźwięk .Kolejny wielki plus Ipla działa zagranica ! .Czy ktos mi powie gdzie moge zmienić tryb ,obrazu ,dźwięku ,wybrac tryb gry ?
 
Ostatnia edycja:

adamo_

New member
Bez reklam
Odebrałem telewizor i jestem pozytywnie zaskoczony .Kanały HD wyglądają bardzo ładnie (dekoder nc+) .Ale juz gry z ps4 i xbox one ..kosmos .Swietna jakosc .No i bardzo dobry dźwięk .Kolejny wielki plus Ipla działa zagranica ! .Czy ktos mi powie gdzie moge zmienić tryb ,obrazu ,dźwięku ,wybrac tryb gry ?

na pewno znajdziesz, menu nie jest skomplikowane
 

PeCha1982

New member
Witam.
W instrukcji nie jest to napisane ? :neutral:

Na pewno jest, ale przecież co za problem skrobnąć kilka literek?

OPTIONS (po środku prawy dolny róg) => na górze ekranu są trzy opcje do wyboru, wybierasz Obraz i dźwięk -środkowa => i masz Styl obrazu, dźwięku itd
Gra lub komputer jest w ustawieniach obrazu. (Options=>Konfiguracja=>Ustawienia telewizora=>Obraz=>Gra lub komputer
 
Ostatnia edycja:

adamo_

New member
Bez reklam
Witam,
zapewne jest jeszcze coś takiego jak pdf w necie -to jest też logiczne.

Pozdr.

a oprócz tego jest elektroniczna instrukcja w telewizorze z alfabetem, wystarczy poklikać by znaleźć jedną opcję do której nie tak trudno się dostać.

Jak byś zapytał jak ustawić dobry obraz, które funkcje są istotne i w jakich wartościach to rozumiem, ale pytasz trochę jak dziecko gdzie jest w prostym jak budowa cepa menu opcja Gra...i opcje dźwięku...poszukaj :)


-
 
Ostatnia edycja:

asqinejem

New member
I co juz przy wlaczonym PNM nie masz teatru ???.....
Przy włączonym PNM nie oglądam TV, bo tam jest zawsze teatr.
Kurcze albo mnie to nie raziło ,albo takich objawów nie miałem jak piszecie. Coś tam raz czy dwa mignęło: pixelowate kwadraty ale myślałem że to wina sygnału. Czy to aż tak widać że się oglądać nie da ?
Pixelowate kwadraty to pewnie wina sygnału, a od tego jest chyba funkcja redukcja usterek mpeg.
 
Do góry