Philips 43PUS8536 - problem z kartą CI+ od UPC

montefiori

Klub HDTV.com.pl
VIP
Witam,
zakupiłem TV Philips 43PUS8536, ale pojawiły mi się problemy z kartą CI+ od UPC. Co kilka minut wyłącza się obraz i pojawia się komunikat "brak karty klucza". Po kilkunastu sekundach obraz wraca, a po paru minutach znowu to samo.
Na kanałach, które nie są szyfrowane nie ma tego problemu. Przed wymianą TV również nie było żadnych problemów.
Czy ktoś spotkał się z podobnym problemem?

0888e86881b58.jpg
 
Ostatnia edycja:

Paździoch1

Klub HDTV.com.pl
VIP
U mnie raz/dwa razy na miesiąc nie widzi Modułu CI Conax, pomaga wyciągnięcie wtyczki z kontaktu, lub wyciągnięcie i włożenie modułu jeszcze raz.
Wyciągniej i włóż jeszcze raz moduł i do pchaj go do końca bo może na stykach nie łączy.
Jakie masz oprogramowanie w telewizorze ?
 

montefiori

Klub HDTV.com.pl
VIP
Oprogramowanie najnowsze. Moduł wyciągałem i wkładałem ponownie parę razy, ale jego brak i tak jest komunikowany inaczej.
Kanały również wyszukiwałem 2 razy.
Ani jedno, ani drugie nic nie pomogło.
f1c6b24a633ce.jpg
 

Paździoch1

Klub HDTV.com.pl
VIP
To masz już wersję Androida 11, ja nadal tego oprogramowania nie dostałem.
Jak było na wcześniejszych wersjach?
Wyjmij wtyczkę z kontaktu na kilka minut.
W ostateczności przywrócić ustawienia fabryczne
 

montefiori

Klub HDTV.com.pl
VIP
To masz już wersję Androida 11, ja nadal tego oprogramowania nie dostałem.
Jak było na wcześniejszych wersjach?
Wyjmij wtyczkę z kontaktu na kilka minut.
W ostateczności przywrócić ustawienia fabryczne

Nie zwróciłem uwagi na to, jak było na wcześniejszej wersji, bo zaktualizowałem go w dniu podłączenia.
Wyjęcie wtyczki też nic nie dało.
Przywróciłem ustawienia fabryczne, czy jak to się nazywa fachowo w tym TV - zainstalowałem ponownie telewizor (biorąc pod uwagę mnogość ustawień przydałaby się opcja ich eksportu na pendrive).
Od dwóch godzin jest ok. Póki co nie logowałem się na swoje konto google, ani nie instalowałem żadnej aplikacji (chociaż miałem tylko VLC Playera, bo ten TV niby powinien odtwarzać AVI, ale nie odtwarza AVI, co też jest dla mnie dziwne).
 

montefiori

Klub HDTV.com.pl
VIP
Niestety, problem pojawił się z powrotem. W ciągu ostatnich 40 minut 2 razy komunikat "brak karty klucza" wyświetlany przez 20 sekund, potem brak obrazu i dźwięku przez ok. 8 sekund i powrót do prawidłowego działania.
Chyba zacznę od zgłoszenia do UPC. Może musi być nowszy moduł CAM, bo mój ma ok. 6 lat.
 

montefiori

Klub HDTV.com.pl
VIP
Nie pamiętam, czy aż pół godziny, ale na pewno na kilkanaście minut. Na tę chwilę zgłosiłem problem do UPC. W sobotę ma być technik, który mam nadzieję wymieni moduł i kartę. Zobaczymy czy coś pomoże.
 

montefiori

Klub HDTV.com.pl
VIP
Chyba jednak zbieg okoliczności, że po wymianie TV zadziało się coś z kartą lub modułem. Po wymianie na nowe 3 dzień działa poprawnie.
 

Paździoch1

Klub HDTV.com.pl
VIP
Ciekawi czy będziesz miał taki sam błąd jak u mnie z modułem CI Conax, że 1-2 razy w miesiącu nie widzi Modułu CI, trzeba wyciągnąć i włożyć go ponownie, lub wtyczka z kontaktu. Zgłoszone do Philipsa.
 
Do góry