Witam.
Otrzymałem oficjalną odpowiedź firmy Philips o zaniechaniu prac nad obsługą napisów w filmach odtwarzanych z USB.
Model TV to 42PFL5405H.
Treść:
Otrzymałem oficjalną odpowiedź firmy Philips o zaniechaniu prac nad obsługą napisów w filmach odtwarzanych z USB.
Model TV to 42PFL5405H.
Treść:
Nr referencyjny: 50-780772938
Szanowny Panie,
Dziękujemy za kontakt z Biurem Obsługi Klienta Philips.
W odpowiedzi na Pana e-mail z przykrością informujemy, że ten model nie
obsługuje i nie będzie obsługiwał napisów do filmów odtwarzanych
poprzez port usb.
W razie dodatkowych pytań lub niejasności prosimy o odpowiedź na tą
wiadomość lub kontakt pod numerem telefonu: 00-800-311-13-18.
Podczas rozmowy prosimy podać numer referencyjny podany na początku
wiadomości. Jest to najprostszy sposób w jaki będziemy mogli
zidentyfikować Pańskie zgłoszenie bez dodatkowej weryfikacji.
Z poważaniem,
Łukasz Ostrowski
Biuro Obsługi Klienta
Philips Polska
Tel: 008003111318.
Czynne od PN do PT w godzinach 8:00 – 18:00
[THREAD ID:1E-CWUO75]
Nr referencyjny: 50-780772938
Szanowny Panie,
Dziękujemy za kontakt z Biurem Obsługi Klienta Philips.
W odpowiedzi na Pana e-mail informujemy, że jest to już informacja
końcowa. Nie znamy przyczyn tego typu decyzji o zaniechaniu wprowadzenia
obsługi napisów.
W razie dodatkowych pytań lub niejasności prosimy o odpowiedź na tą
wiadomość lub kontakt pod numerem telefonu: 00-800-311-13-18.
Podczas rozmowy prosimy podać numer referencyjny podany na początku
wiadomości. Jest to najprostszy sposób w jaki będziemy mogli
zidentyfikować Pańskie zgłoszenie bez dodatkowej weryfikacji.
Z poważaniem,
Łukasz Ostrowski
Biuro Obsługi Klienta
Philips Polska
Tel: 008003111318.
Czynne od PN do PT w godzinach 8:00 – 18:00
[THREAD ID:1E-CX7QB9]