agnieszka005
New member
Witam,
zakupiłam tv lc32rd 8ew 2009r. w miesiącu lipcu zauważyłam pęknięcia na obudowie TV w lewym i prawym górnym rogu. Oczywiście od razu zawiozłam TV do saturna, trzymali TV 22 dni i nie miałam od nich żadnych informacji. Sama zaczęłam wydzwaniać, najpierw zadzwoniłam do saturna Pani powiedział mi ze TV jest jeszcze w serwisie i nie wie kiedy będzie u nich – dziwne przecież powinni zachować termin 21 dni roboczych wiec chyba Pani z saturna powinna sama się zainteresować dlaczego jeszcze nie przyszedł Tv z serwisu. Znalazłam nr Tel do serwisu w warszawie, bardzo miły Pan pomógł mi odnaleźć TV okazało się ze był w serwisie na ul. Pablo Nerudy 1.
Po zakończonej rozmowie dostałam Tel z saturna – okazało się że nie uwzględnią mi gwarancji ponieważ jest uszkodzenie mechaniczne…. Oraz że mnie nalicza 80 zl za wydanie ekspertyzy (jeśli jest uszkodzenie mechaniczne to płaci klient-taka informację dostałam od Pani z saturnu) Bardzo się zdenerwowałam TV nigdy nie został uderzony /lub nie upadł byłam bardzo stanowcza podczas rozmowy i powiedziałam że nie zapłacę tych pieniędzy gdyż to uszkodzenie nie jest z mojej winy i choćbym miała poruszyć niebo i ziemie to, to zrobię !!!
Przy odbierze TV okazało się jednak ze nie musze płacić tych 80zł ciekawe dlaczego przecież jest uszkodzenie mechaniczne z winy Klienta ??!!
Następnego dnia zadzwoniłam do serwisu gdzie był sprawdzany TV i Pan chociaż uważał się za bardzo mądrego nie umiał mi wytłumaczyć na jakiej podstawie zostało stwierdzone że sprzęt jest po upadku/uderzeniu ….
Tv nie posiada znaków uderzenia czyli nie ma żadnych zadrapań innym pęknięć … jest tylko jedno pęknięcie centralnie w środku rogu
Proszę o pomoc czy ktoś się spotkał z pękającą obudową czy znacie może rzeczoznawców który podejdą profesjonalnie i z sumieniem ocenią tą usterkę
Pozdr
AB
zakupiłam tv lc32rd 8ew 2009r. w miesiącu lipcu zauważyłam pęknięcia na obudowie TV w lewym i prawym górnym rogu. Oczywiście od razu zawiozłam TV do saturna, trzymali TV 22 dni i nie miałam od nich żadnych informacji. Sama zaczęłam wydzwaniać, najpierw zadzwoniłam do saturna Pani powiedział mi ze TV jest jeszcze w serwisie i nie wie kiedy będzie u nich – dziwne przecież powinni zachować termin 21 dni roboczych wiec chyba Pani z saturna powinna sama się zainteresować dlaczego jeszcze nie przyszedł Tv z serwisu. Znalazłam nr Tel do serwisu w warszawie, bardzo miły Pan pomógł mi odnaleźć TV okazało się ze był w serwisie na ul. Pablo Nerudy 1.
Po zakończonej rozmowie dostałam Tel z saturna – okazało się że nie uwzględnią mi gwarancji ponieważ jest uszkodzenie mechaniczne…. Oraz że mnie nalicza 80 zl za wydanie ekspertyzy (jeśli jest uszkodzenie mechaniczne to płaci klient-taka informację dostałam od Pani z saturnu) Bardzo się zdenerwowałam TV nigdy nie został uderzony /lub nie upadł byłam bardzo stanowcza podczas rozmowy i powiedziałam że nie zapłacę tych pieniędzy gdyż to uszkodzenie nie jest z mojej winy i choćbym miała poruszyć niebo i ziemie to, to zrobię !!!
Przy odbierze TV okazało się jednak ze nie musze płacić tych 80zł ciekawe dlaczego przecież jest uszkodzenie mechaniczne z winy Klienta ??!!
Następnego dnia zadzwoniłam do serwisu gdzie był sprawdzany TV i Pan chociaż uważał się za bardzo mądrego nie umiał mi wytłumaczyć na jakiej podstawie zostało stwierdzone że sprzęt jest po upadku/uderzeniu ….
Tv nie posiada znaków uderzenia czyli nie ma żadnych zadrapań innym pęknięć … jest tylko jedno pęknięcie centralnie w środku rogu
Proszę o pomoc czy ktoś się spotkał z pękającą obudową czy znacie może rzeczoznawców który podejdą profesjonalnie i z sumieniem ocenią tą usterkę
Pozdr
AB