pękająca obudowa !!!

agnieszka005

New member
Witam,
zakupiłam tv lc32rd 8ew 2009r. w miesiącu lipcu zauważyłam pęknięcia na obudowie TV w lewym i prawym górnym rogu. Oczywiście od razu zawiozłam TV do saturna, trzymali TV 22 dni i nie miałam od nich żadnych informacji. Sama zaczęłam wydzwaniać, najpierw zadzwoniłam do saturna Pani powiedział mi ze TV jest jeszcze w serwisie i nie wie kiedy będzie u nich – dziwne przecież powinni zachować termin 21 dni roboczych wiec chyba Pani z saturna powinna sama się zainteresować dlaczego jeszcze nie przyszedł Tv z serwisu. Znalazłam nr Tel do serwisu w warszawie, bardzo miły Pan pomógł mi odnaleźć TV okazało się ze był w serwisie na ul. Pablo Nerudy 1.

Po zakończonej rozmowie dostałam Tel z saturna – okazało się że nie uwzględnią mi gwarancji ponieważ jest uszkodzenie mechaniczne…. Oraz że mnie nalicza 80 zl za wydanie ekspertyzy (jeśli jest uszkodzenie mechaniczne to płaci klient-taka informację dostałam od Pani z saturnu) Bardzo się zdenerwowałam TV nigdy nie został uderzony /lub nie upadł byłam bardzo stanowcza podczas rozmowy i powiedziałam że nie zapłacę tych pieniędzy gdyż to uszkodzenie nie jest z mojej winy i choćbym miała poruszyć niebo i ziemie to, to zrobię !!!
Przy odbierze TV okazało się jednak ze nie musze płacić tych 80zł ciekawe dlaczego przecież jest uszkodzenie mechaniczne z winy Klienta ??!!
Następnego dnia zadzwoniłam do serwisu gdzie był sprawdzany TV i Pan chociaż uważał się za bardzo mądrego nie umiał mi wytłumaczyć na jakiej podstawie zostało stwierdzone że sprzęt jest po upadku/uderzeniu ….
Tv nie posiada znaków uderzenia czyli nie ma żadnych zadrapań innym pęknięć … jest tylko jedno pęknięcie centralnie w środku rogu
Proszę o pomoc czy ktoś się spotkał z pękającą obudową czy znacie może rzeczoznawców który podejdą profesjonalnie i z sumieniem ocenią tą usterkę
Pozdr
AB
 

bramarz

New member
jeżeli sie nie mylę i w ciągu 14 dni gwarant nie ustuosonkuje sie do reklamacji i nie poinformuje o tym fakcie kupującego to uznaje wadę i musi ja naprawić w twoin wypadku jak piszesz mineło 22 dni więc saturn musi naprawic gdyz mineło 14 dni ustawowych i uznał wadę

http://www.uokik.gov.pl/download.php?id=548 art 8 pkt.3

Chyba że coś pomieszałem :)
 
Ostatnia edycja:

agnieszka005

New member
ja niestety nie mam tak łatwo chcą mi wmówić że tv został uderzony a to nie prawda i bedę dochodzić swoich praw ;///, wczoraj wysłałam dlugiego email wraz ze zdjęciami obudowy do sharp-a, zobaczymy jak oni na to zareagują.
 

fazer58

Member
Bez reklam
Agnieszko,udaj się do Rzecznika Praw Konsumenta,weź ze sobą całą dokumentację,myślę,że oni pomogą w tej sprawie.Zobaczysz,ile takie pismo od Rzecznika może zdziałać.Powodzenia.
 

agnieszka005

New member
byłam u rzecznika w sumie nic nie pomógł .... Pani wydrukowała mi tylko listę osob które mogą wydać ekspertyzę co do mojego sprzętu, ale to i tak nie jest łatwa sprawa bo już rozmawiałam z jedną osobą i powiedziała mi że jest to cięzka sprawa i nie wie czy ktoś się tego podejmie bo ta wada jest ciężka do udowodnienia ... tylko dlaczego jeśli sprzęta nie upadł .... jeju jak mnie to denerwuje chyba nie robiłabym takiego szumu jesli była by moja wina a ja im nie daruje to po to zapłaciła 2000zł za tv żeby teraz mi sie rozpadł i to nie z mojej winy ..;(((
 

agnieszka005

New member
udało mi się, obudowa zostanie zmieniona i to za darmo !!!
napisałam pismo oraz wysłałam zdjecia do skarpa w warszawie - jednak jesli ktos walczy o swoje to się udaje !!!
 
Do góry