[FONT="]Partnerstwo TP Vision oraz Bowers & Wilkins - doskonałość w zakresie obrazu i dźwięku.[/FONT]

[FONT="][/FONT]
Współpraca obu marek połączy znane na całym świecie technologie i doświadczenie firm, łącząc wewnętrzne zasoby inżynieryjne. W efekcie powstanie seria przełomowych produktów, które ustanowią nowy punkt odniesienia w tworzeniu sprzętu zapewniającego najlepszą możliwą jakość obrazu i dźwięku.
Długoletnia tradycja opracowywania własnych, niepowtarzalnych technologii, z pełną kontrolą jakości na wszystkich etapach tworzenia i produkcji produktu, stanowią mocny punkt partnerstwa. Zespół Philips TV nieustannie pracuje nad udoskonalaniem swoich produktów, projektując takie rozwiązania, jak np. wielokrotnie nagradzany system przetwarzania obrazu P5 i oferując wyjątkową technologię Ambilight. Projektanci marki kładą jednocześnie nacisk na design, odwołując się do europejskiej tradycji. Firma Bowers & Wilkins od wielu lat aktywnie angażuje swoje zasoby w wewnętrzne badania i rozwój produktów, które w efekcie przynoszą najwyższej klasy dźwięk, niezależnie od formatu urządzenia.
Zbyt długo, jako branża, pozwalaliśmy na to, aby jakość dźwięku ustępowała wydajności telewizora. To wyzwanie zostało spotęgowane w momencie wprowadzenia przez naszą markę telewizorów z ekranem OLED. Cieszę się, że udało nam się nawiązać współpracę z Bowers & Wilkins, najlepszą na świecie firmą audio, dzięki której nasze telewizory z najwyższych serii będą oferowały wyjątkową jakość dźwięku – komentuje Martijn Smelt, Chief Marketing Officer w TP Vision.
Richard Campbell, Chief Revenue Officer w Bowers & Wilkins, powiedział: Nasza współpraca z TP Vision to fantastyczna okazja, aby stać się częścią procesu redefiniującego parametry jakości dźwięku i wydajności telewizora. Nowe modele Philips TV zostaną wyposażone w rozpoznawalną na rynku jakość dźwięku Bowers & Wilkins. Dzięki temu, połączenie najczystszego obrazu i dźwięku ma szansę trafić do szerokiej grupy konsumentów, zapewniając niesamowite doświadczenia.
Wysoką efektywność partnerstwa zapewnia również zlokalizowanie kluczowych obiektów obu firm w Europie. Philips TV ma swoje Centrum Innowacji w Ghent w Belgii, podczas gdy Bowers & Wilkins pracuje w centrum badawczo-rozwojowym w Wielkiej Brytanii, które niedawno zostało znacząco rozbudowane.
Pierwsze efekty współpracy obu marek zostaną zaprezentowane jeszcze w tym roku, na targach IFA w Berlinie.
[FONT="] [/FONT]
[FONT="]* * * [/FONT]
[FONT="]Philips TV [/FONT][FONT="]należy do TP Vision, który jest wyłącznym właścicielem marki i silnym graczem w cyfrowym świecie wirtualnej rozrywki. TP Vision koncentruje się na produkcji, rozwijaniu i sprzedaży telewizorów Philips w Europie, Rosji, na Bliskim Wschodzie, Brazylii, Argentynie, Urugwaju, Paragwaju i wybranych krajach Azji i Pacyfiku. Firma jest wyłącznym licencjobiorcą marki Philips TV dla wyżej wymienionych krajów. TP Vision bazuje na doświadczonym zespole projektantów i europejskim dziedzictwie marki Philips TV oraz doskonałym działaniom operacyjnym, elastyczności
i technologicznej innowacyjności TPV. Dzięki tej kombinacji TPV produkuje najwyższej klasy telewizory – inteligentne,
a zarazem intuicyjne w obsłudze, charakteryzujące się wyjątkową stylistyką, dzięki czemu dostarcza użytkownikom doskonałe wrażenia w czasie oglądania telewizji. Spółka jest w 100% własnością TPV, wiodącego na świecie producenta monitorów LCD i TV z Chin. TPV Group planuje w najbliższych latach intensywny rozwój, bazując na kompetencjach
w R&D, produkcji, logistycznej wydajności oraz wysokiej jakości, jaką zapewnia swoim produktom. [/FONT]
[FONT="]TP Vision zatrudnia blisko 2000 osób w kilkunastu lokalizacjach na całym świecie i jest globalnym liderem w produkcji telewizorów przeznaczonych do obiektów hotelowych. [/FONT]