Panasonic wprowadza cztery nowe LCD.
Panasonic wprowadza na rynek nowe modele IP66, z ochroną przed uderzeniem i ekrany 42 "i 47" o wysokiej jasności, zoptymalizowanych dla różnych aplikacji - reklamy cyfrowej.
Znajdują się też w ofercie ekrany dotykowe i wodoodporne.
Panasonic ogłosił w czwartek że cztery nowe serie LCD przeznaczone są dla szerokiej gamy aplikacji reklamy cyfrowej.
Znajdą zastosowanie w punktach sprzedaży , punktach informacji , węzłach komunikacyjnych i zewnętrznych rozwiązaniach informacji.
Nowe ekrany serii LF 25 dostępne będą w wielkości 42 "i 47".
Charakteryzują się cienką ramką .
Zaprojektowane są tak aby sprostać warunkom klimatycznym reklamy zewnętrznej. Seria LFP30 to :1.000 cd/m2 mierzone w warunkach oświetlenia około 80.000 lx. Dostępne będą w przekątnych 42 "i 47" .
To ekrany które nie są wrażliwe na pył i wodę.
Są one idealne do fabryki, do reklamy na zewnątrz wszędzie tam gdzie mogą być narażone na deszcz i kurz.
LFT30 jest specjalnie zaprojektowany do jasno oświetlonych środowisk zewnętrznych. System chłodzenia powietrzem umożliwiają korzystanie z ekranu nawet w pełnym świetle słonecznym. Seria jest fabrycznie wyposażona w ekran dotykowy. Mocne kolory i jasność ekranu zapewniają , że zdjęcia można oglądać niezależnie od pogody czy kąta widzenia.
David Martin, dyrektor generalny de Marketing podkreślił, że "cztery różne modele odzwierciedlają to co nasi klienci szukają w średnim formacie LCD".
Cztery modele będą dostępne jeszcze w tym roku:
LF25E: TH-TH-47LF25ER 42LF25ER i dostępne od października.
LF30E: TH-TH-47LF30ER 42LF30ER i dostępne od października.
LFP30W: TH-42LFP30W dostępne we wrześniu, TH-47LFP30W w październiku.
LFT30W: TH-47LFT30W dostępna w listopadzie.
panoramaaudiovisual
Panasonic wprowadza na rynek nowe modele IP66, z ochroną przed uderzeniem i ekrany 42 "i 47" o wysokiej jasności, zoptymalizowanych dla różnych aplikacji - reklamy cyfrowej.
Znajdują się też w ofercie ekrany dotykowe i wodoodporne.
Panasonic ogłosił w czwartek że cztery nowe serie LCD przeznaczone są dla szerokiej gamy aplikacji reklamy cyfrowej.
Znajdą zastosowanie w punktach sprzedaży , punktach informacji , węzłach komunikacyjnych i zewnętrznych rozwiązaniach informacji.
Nowe ekrany serii LF 25 dostępne będą w wielkości 42 "i 47".
Charakteryzują się cienką ramką .
Zaprojektowane są tak aby sprostać warunkom klimatycznym reklamy zewnętrznej. Seria LFP30 to :1.000 cd/m2 mierzone w warunkach oświetlenia około 80.000 lx. Dostępne będą w przekątnych 42 "i 47" .
To ekrany które nie są wrażliwe na pył i wodę.
Są one idealne do fabryki, do reklamy na zewnątrz wszędzie tam gdzie mogą być narażone na deszcz i kurz.
LFT30 jest specjalnie zaprojektowany do jasno oświetlonych środowisk zewnętrznych. System chłodzenia powietrzem umożliwiają korzystanie z ekranu nawet w pełnym świetle słonecznym. Seria jest fabrycznie wyposażona w ekran dotykowy. Mocne kolory i jasność ekranu zapewniają , że zdjęcia można oglądać niezależnie od pogody czy kąta widzenia.
David Martin, dyrektor generalny de Marketing podkreślił, że "cztery różne modele odzwierciedlają to co nasi klienci szukają w średnim formacie LCD".
Cztery modele będą dostępne jeszcze w tym roku:
LF25E: TH-TH-47LF25ER 42LF25ER i dostępne od października.
LF30E: TH-TH-47LF30ER 42LF30ER i dostępne od października.
LFP30W: TH-42LFP30W dostępne we wrześniu, TH-47LFP30W w październiku.
LFT30W: TH-47LFT30W dostępna w listopadzie.
panoramaaudiovisual