Przepraszam, że dopiero teraz piszę jak Panasonic świetnie rozwiązał problem. Otóż przyjechał Pan serwisant, miał na kartce rozpisane krok po kroku "Cyfrowy Polsat remedy", wymienił soft na 2.508, pozmieniał ustawienia w menu serwisowym i wymienił tuner - jak się okazało - w pewnej serii tuner miał złe pojemności kondensatorów. Serwisant, był niezwykle uprzejmy i cierpliwy - kilka razy sprawdzał, czy wszystko dobrze działa. Ponieważ po wymianie tunera dalej zdarzała się pixeloza w HD, dodatkowo zaekranował cały tuner satelitarny. Tak więc potwierdzam, że Panasonic stanał na wysokości zadania. Wszytskie programy zarówno w HD jak i SD działają bez zarzutu. Dalej jest problem z EPG, ale to już jest drobiazg przynajmniej dla mnie. Co do infolinii Polsatu to jest to po prostu mega dramat. Po 40 dniach od złożenia reklamacji i trzech monitach, zadzwonił do mnie gość i powiedział, że moga mi wymienić w ramach umowy moduł CAM na nowy dekoder, co oczywiście jest żadnym sposobem załatwienia reklamacji. tak czy siak i tak będę musiał przedłużyć z nimi umowę,bo chyba mają mImo wszystko najlepszą ofertę. Tak więc wielki plus dla Panasonica za rozwiązanie problemu chociaż trwało to od listopada.
Cezi