Tutaj tłumaczenie z porównania plazmy 64D8000 vs 65VT30 guru Amerykańskich for HDTV "Chadem B":
Porównanie z PN-64D8000 Samsung:
I akurat mają podobny rozmiar i świeżo skalibrowany Samsung siedział obok VT30, więc nie mogłem się powstrzymać szybkie face-off. 1080p/24 HDMI z odtwarzacza Blu-Ray został wysłany do wysokiej jakości wzmacniacz HDMI dystrybucji, a oba wyświetlacze zostały skalibrowane do około 40 fL strumień świetlny szczyt lub dać się kilka procent. W pokoju było ciemno z wyjątkiem całkowicie na samym początku. Samsung oceniano Cinema Smooth wyłączony, ponieważ obniża poziom czerni. Obaj 96 i 60 Hz tryby pobrano na VT30.
Światła, wyłączyć zasilanie:
VT30 był nieco bardziej refleksyjne. Obie plazmy pozostał dość ciemne, zachowując dobry kontrast z umiarkowanym oświetleniu.
Wyłącz światło, wzory test:
D8000 spojrzał jaśniejsze i czystsze biały przy wyświetlaniu pełnej białym polu.
Patrząc na napisie biały, udało mi się zobaczyć niewielkie ślady DSE na D8000: ruch bar spowodował ekranie pojawiają się smugi i odciski palców brudne na jej temat. Efekt był widoczny tylko z tego schematu testu.
Z bardzo ciemny obraz PLUGE, widziałem VT30 w czarnych ledwo ciemniejszy do oczu w trybie 60 Hz. To była taka drobna różnica jednak, że zdecydowanie nie jest w stanie zobaczyć w tym przypadku wyjątkiem, gdzie były one obok siebie w pokoju pitch black. Jednak VT30 w czerni stało się nieco ciemniejszy z 96 Hz Tryb zaangażowany, a różnica stała się łatwiejsza do zidentyfikowania.
Siwy ziemi wygląda na trochę off-białe na VT30 i czystszą na D8000. Optymalne ustawienia jasności płynął przez około 1 kliknij, warto na D8000 w zależności od zawartości obrazu, choć ani D8000 ani VT30 była solidna.
Wyłącz światło, materiał wideo:
Widziałam, że szczegółowo cień był przesadny, ale neutralny nastrojony na VT30. Ciemne garnitury i włosy nie są aż tak ciemne jak byłem przyzwyczajony do oglądania, gdyż może to być dobre lub złe w zależności od oświetlenia w pomieszczeniu. W odniesieniu jakości materiał w ciemnym pokoju, wyglądało to nieco na umytych stronie z neutralnym.
D8000 prezentacji był nieco bardziej ekscytujące i szczegółowe.
Ponieważ Cinema Smooth był wyłączony, D8000 to naczynia były trochę herky-dławiący. VT30 na patelni i ruch wyglądał dobrze zarówno w 60 Hz i 96 Hz tryby, ale 96 Hz tryb jest bardziej odpowiednie dla większości materiału Blu-Ray.
D8000 tonów ciała były prawie na miejscu w pierwszym (odrobinę zbyt różowy) i lekko podkręcić na czerwono regulacja CMS udało mi się uzyskać niesamowite odcienie skóry. Z drugiej strony, VT30 tonów ciała były nieco mniej obfite i zbyt mdły, jakby unoffensive. Jeśli często znaleźć się ograniczenie kolor, VT30 będzie bardziej do swoich potrzeb.
Szukałem bardzo dokładnie w jednym z barów na 2,40:1 letterbox film i nie widzi żadnych czarnych pływających na VT30. Nie było jednak pewne subtelne wysokość dzieje się nad czarną, lekko dynamiczne działania w skali szarości i gamma jako APL zmianie. To nie jest zbyt rzadkie w plazmy, ale niektóre są bardziej stabilne. D8000 był podobny.
Z jasnych obrazów D8000 wyszedłem szuka czystsze i bardziej szczegółowe. Na przykład, chmury tylko się bardziej prawdziwe życie na D8000, a niektóre sceny światło dzienne w The Dark Knight miał więcej szczegółów i rozmachem.