Panasonic TX-L32DT30E - jaki panel po wymianie w serwisie ?

Mariusz2011

New member
Witam
Od niedawna posiadam telewizor Panasonic TX-L32DT30E, po 2 tygodniach od zakupu wysiadł mi w nim panel. W serwisie wymieniono na nowy jednak różni się on od starego ponieważ nie jest matowy tylko lustrzany. Mam podejrzenie że jest to panel IPS LG a nie IPS ALPHA Panasonica. Czy jest jakiś sposób na sprawdzenie tego ?
Pozdrawiam
 

Mariusz2011

New member
Szkoda że w Panasonicu nie ma tej informacji w trybie serwisowym...obudowy raczej rozkręcać nie będę...
 
Ostatnia edycja:

xeo151

New member
Bez reklam
Zgłoś reklamacje, to niedopuszczalne by do tego TV włożyli badziewną błyszczącą matryce niezgodną ze specyfikacją TV.
 

skylla1

Member
Bez reklam
A nie prościej zadzwonić do serwisu i spytać co ci założyli i dlaczego matrycę błyszczącą zamiast matowej? penie tamtych już nie mają po prostu. Jeśli nie odpowiada ci obraz po wymianie możesz zażądać wymiany telewizora na nowy, ale będzie to zapewne wymagało dużo zachodu a ewentualny nowy i tak miałby już błyszczącą matrycę :)
 

xeo151

New member
Bez reklam
Problem w tym, że te błyszczące się do niczego nie nadają, w dodatku pewnie to IPS LG, a matowa była IPS Alfa Panasonica, przecież to całkiem zmienia specyfikację TV.
 

Mariusz2011

New member
Co byście proponowali z tym fantem zrobić ? Dzwonić do nich i zarządać wymiany na nowy ? A jak powiedzą że taki panel wysłał producent i oni nie mają na to wpływu ?
 
Ostatnia edycja:

skylla1

Member
Bez reklam
Ja tam miałem poprzednio LX85 z matrycą IPS alpha a teraz mam ET5E z matrycą IPS LG i na nowym obraz podoba mi się bardziej - tak więc nie ma reguły. Oczywiście jest też lepsza (szybsza) elektronika więc obraz w sporcie jest na pewno lepszy, a ta półbłyszcząca matryca nie jest zła nawet w jasne dni.
 

Mariusz2011

New member
Dzwoniłem już do serwisu aby dowiedzieć się co to za panel, oczywiście nie udzielono mi tej informacji, powiedziano jedynie że panel ten został wysłany z Hamburga, jest to panel obecnie montowany w telewizorach Panasonic i że oni nie mają wpływu na to co przysyła im producent. Więc wygląda na to że sprawa jest zamknięta...
 

xeo151

New member
Bez reklam
Ładnie Cię zmyli banalnym tekstem ! Domagaj się wymiany na towar zgodny ze specyfikacją techniczną, albo wymianę na nowy TV, inaczej skarga do UOKiK albo sąd.
 
Do góry