Ponad pół roku temu kupiłem telewizor Panasonic TH-37PV7. Po odebraniu okazało się, że dystrybutorem jest Electronic Partner i oni też dają gwarancję na sprzęt.
Niestety telewizor się dziś zepsuł. W pewnym momencie po prostu wyłączył się. Ponowne próby włączenia pilotem nie dały rezultatu, przy odpaleniu z guzika na obudowie włącza się na ok 1 sekundę - tyle czasu wyświetla obraz a następnie wyłącza się, a lampka oznaczająca gotowość telewizora miga. Wygląda na to że zostałem bez telewizora na weekend. A może to nic poważnego? Możecie doradzić? Mieliście już taką sytuację?
I jeszcze jedno - niestety firma Electronic Partner gwarantuje serwis w systemie door-to-door, a ja nie mam kartonu. Po prostu go wyrzuciłem bo nie miałem go gdzie trzymać... Nie orientujecie się, czy nie mogę skorzystać z e-gwarancji Panasonica? Myślę że byłoby szybciej i łatwiej.
Z góry dzięki za odpowiedzi.
Niestety telewizor się dziś zepsuł. W pewnym momencie po prostu wyłączył się. Ponowne próby włączenia pilotem nie dały rezultatu, przy odpaleniu z guzika na obudowie włącza się na ok 1 sekundę - tyle czasu wyświetla obraz a następnie wyłącza się, a lampka oznaczająca gotowość telewizora miga. Wygląda na to że zostałem bez telewizora na weekend. A może to nic poważnego? Możecie doradzić? Mieliście już taką sytuację?
I jeszcze jedno - niestety firma Electronic Partner gwarantuje serwis w systemie door-to-door, a ja nie mam kartonu. Po prostu go wyrzuciłem bo nie miałem go gdzie trzymać... Nie orientujecie się, czy nie mogę skorzystać z e-gwarancji Panasonica? Myślę że byłoby szybciej i łatwiej.
Z góry dzięki za odpowiedzi.