P42S30E po 5 dniach padla

tical

New member
Panowie, 5 dni temu (25.11) kupilem S30-tke, byl to swiadomy wybor, duzo zawdzieczam tutejszym opiniom, 5 dni, w ciagu tych 5 dni tv sam sie 2 razy wylaczyl, a dzisiaj dodatkowo znikla fonia.
Po ponownym wlaczeniu pilotem wszystko wracalo do normy, az do dzis.
Dzis 5-tego dnia ogladalem normalnie jakis program i nagle obraz znikl jakby ktos wylaczyl tv, tyle, ze dioda led byla nadal zielona, a tv nie reagowal na pilota...
Wylaczylem go wylacznikiem, wlaczylem i od tej pory podczas wlaczania zasilania wlacznikiem, dioda mrugnie kilka razy na zielono i to wszystko, na czerwono juz sie nie zaswieca, a normalnie powinna po kilku zielonych mrygnieciach nastepnie zapalic sie na czerwono sygnalizujac, ze tv jest w standby'u, dobrze mysle?
Odlaczalem z pradu na dluuuga chwile i to samo, wlaczam zasilanie, slychac przekazniki jak sie tam zalaczaja, dioda pomruga kilka razy na zielono i gasnie, nie mozna go wlaczyc.
Jutro dzwonie do serwisu, dzis wypelnilem juz formularz reklamacji na stronie Panasonic Polska.
Chyba ta sztuka byla juz walnieta od poczatku..?
Pech czy ten model tak ma? Spotkal sie ktos juz z tym?
A moze nowy soft cos skopany? Bo na drugi dzien zaraz zaktualizowalem soft, zeby korzystac z Viera Cast (i wszystko oczywiscie dziala bez problemu) i niby od wtedy sie zaczelo, zbieg okolicznosci...?

Pozdrawiam
 
Ostatnia edycja:

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
To się zdarza.
Powinieneś poprosić w sklepie w którym kupowałeś o wymianę na nowy.
Dobry sklep z przyjemnością to załatwi.
Telewizor jest bardzo dobry.
 

tical

New member
Kupowalem w Euro RTV AGD w Elblagu, zaraz dzwonie sie zapytac.
Rozumiem, ze oni nie maja takiego obowiazku tylko dobre checi?
 

Marcin2000

New member
Bez reklam
powyżej iluś tam kilogramów chyba 30 na gwarancji powinni zabrać ale jako że mineło tylko pare dni domagaj się wymiany nie naprawy może sie uda...

Trzeba było zgłaszac jak tylko się problmy zaczeły i szkoda że nie dowiedziałeś się jak wejść w tryb serwisowy aby sprawdzić ile miała wyświecone godzin bo może to był egzemplarz ekspozycyjny?
 
Ostatnia edycja:

tical

New member
Wlasnie dzwonilem do sklepu, nie wymienia, bo nie musza.
Z informacji od konsultatna Panasonic Polska mam dzis czekac na tel od serwisu Panasonic.
 

tical

New member
Mialem dzis z rana telefon od Pana z serwisu, po krotkiej rozmowie i opisie z mojej strony co sie dzialo, zdecydowal zamawiac plyte glowna i w polowie przyszlego tygodnia powinna byc, a on ja wymieni mi na miejscu.
Poinformuje o postepach..
 

batik87

New member
Ja 2 lata temu zamówiłem swoją plazmę na stronie internetowej RtvEuroAgd z przywozem do domu ale, że brałem na raty to umowe podpisywałem w salonie. Po przywozie i włączeniu plazmy po jakimś czasie TV zaczął głośno "bzyczeć" (Wiedziałem, że plazmy tak mają itd no ale bez przesady nie tak głośno). Udałem się do sklepu gdzie podpisywana była umowa o raty. I powiedziałem, że chce wymienić ten egzemplarz na inny bo jest za głośny a zamawiałem przez internet i mam prawo oddać czy wymienić sprzet w ciagu tam iluś dni. Kierownik salonu oczywiście się nie zgadzał bo coś tam bla bla bla... No to ja, że pozostaje mi konsument klienta itd i sobie poszedłem. W ciągu godziny babeczka oddzwoniła do mnie z informacją, że z kimś sie tam skonsultowała i wymienią mi na nowy egzemplarz. Kierowca po paru dniach przyjechał z nowym TV a stary zapakowany oddaliśmy i po sprawie.
Wydaję się to wszystko proste ale nadmieniam, że trochę nerwów straciłem... Ale tak jest wszędzie wszystko pięknie reklamują itd a co do czego przychodzi to ręce umywają.
Nowy egzemplarz Plazmy nadal "bzyczy" przy jaśniejszych scenach ale zdecydowanie jest to już mniej uciążliwe niż przy pierwszym egzemplarzu.

Pozdrawiam.
 

tical

New member
No wlasnie, z jednej strony zaluje, ze nie kupilem przez internet z odbiorem osobistym, bo moglem, ale jak bylem na miejscu ogladac i widze, ze cena ta sama co w internecie to pomyslalem sobie "biore"...
No nic, zobaczymy czy to plyta glowna, bo mi caly czas chodzi po glowie zasilacz...ale skoro serwisant twierdzi tak a nie inaczej ... mam nadzieje, ze sie nie myli.
 

Byrd66

New member
No wlasnie, z jednej strony zaluje, ze nie kupilem przez internet z odbiorem osobistym, bo moglem, ale jak bylem na miejscu ogladac i widze, ze cena ta sama co w internecie to pomyslalem sobie "biore"...
No nic, zobaczymy czy to plyta glowna, bo mi caly czas chodzi po glowie zasilacz...ale skoro serwisant twierdzi tak a nie inaczej ... mam nadzieje, ze sie nie myli.
Właśnie kupno przez internet z odbiorem osobistym w RTV EURO=kupno na miejscu w sklepie taniej. Też chciałem wymienić, to powiedzieli, że tylko przy dostawie bezpośrednio do domu.
 

tical

New member
Pan z Serwisu byl w piatek i ... zabral TV.
Jak zobaczyl na zywo to co mu mowilem przez tel to stwierdzil, ze to nie plyta glowna...
Podejrzenie modulu od matrycy (ten z kilkunastoma BGA).
 

tical

New member
No, wczoraj TV wrocil, w koncu OK.
Jednak padla plyta, ktora wytypowal na miejscu, nie glowna.

Takze nie zawiodlem sie na serwisie, tylko mogli by troche szybciej..
 

Przemek_PC

New member
Jaki z tego wniosek? Jeśli ktoś specjalnie z myślą o Euro 2012 ma zamiar kupić TV niech to zrobi wcześniej bo jak na ceremonii otwarcia TV mu padnie to mistrzostwa przejdą a TV nie będzie :)
 

Marcin2000

New member
Bez reklam
mam nadzieje, że gwarancja na 5 lat tak jak u mnie w G30, jak tak to co tam za 5 lat i tak coś nowego i fajniejszego poszukamy w TV :)
 

nom73

New member
Ja 3 lata temu kupiłem Panasonica 42 PV8 w Euro RTV AGD w Kielcach, ale nie sprawdzałem na miejscu, bo czasu nie było, więc bez wypakowywania załadowali mi na samochód. Po 3 dniach sam się wyłączał. Zawiozłem do sklepu i bez problemu wymienili na nowy, który już sprawdziłem sobie na sklepie. :)
 

acess

New member
Ja 3 lata temu kupiłem Panasonica 42 PV8 w Euro RTV AGD w Kielcach, ale nie sprawdzałem na miejscu, bo czasu nie było, więc bez wypakowywania załadowali mi na samochód. Po 3 dniach sam się wyłączał. Zawiozłem do sklepu i bez problemu wymienili na nowy, który już sprawdziłem sobie na sklepie. :)

co z tego że sobie sprawdziles na sklepie ? tamten poprzedni jak byś sprawdził też by Ci przeciez chodzil.. bo piszesz ze dopiero po 3 dniach się rozleciał, wiec wynik z tego ze bys musial nowego w sklepie sprawdzac ponad 3 dni aby miec pewnosc ze jest sprawny ? Haha dobre

więc bezsensu napisane ;)
 
Ostatnia edycja:

tical

New member
Koledze chyba chodzilo o to, ze sklep wymienil mu na nowy bez zajakniecia, co u mnie sie nie udalo.
Takze dobra wola sprzedawcy i wszystko mozna zalatwic szybciej.
 
Do góry