ostrzeżenie dotyczace sklepu X-kom.pl

ni-ck

New member
Pragnę przestrzec wszystkich przed zakupami w sklepie X-kom.pl. Ten sklep to totalna tragedia. Jeśli macie szczęście i towar jest sprawny – trafiliście los na loterii. Jednak wystarczy, że towar jest uszkodzony zaczynają się schody. Kupiłem w tym sklepie sprzęt w dniu 30.04.2013 r., który sprzedano mi zepsuty(!) w dodatku zapewne powystawowy lub używany (sądząc po śladach). Nie robiłem problemów i oddałem go do naprawy gwarancyjnej (chociaż musiałem pokonać na własny koszt odległość 180 km). Po bardzo długim oczekiwaniu, otrzymałem go i mimo zapewnień sprzedawcy okazało, że sprzęt wrócił z serwisu uszkodzony(!). Byłem zmuszony ponownie jechać 180 km, aby oddać go do naprawy. Musiałem czekać długi okres czasu na jakikolwiek kontakt ze strony tego, tak zwanego, sklepu. Ale to dopiero początek tej historii. Ci ludzie są tak niekompetentni i bezczelni, że mimo przyjęcia sprzętu do naprawy serwisowej i długiego przebywania w serwisie, nagle zaczęli utrzymywać, że sprzęt wcale nie był uszkodzony (chociaż mam wielu świadków na to, że sprzęt nie działał). Najdziwniejsze jest to, że przyznali, że wykonywali naprawy, nadal utrzymywali, że wszystko jest OK i sprzęt był sprawny. Z tak bezczelnym kłamstwem sklepu jeszcze się nie zetknąłem. Po kiego grzyba naprawiali sprawny sprzęt? Ci ludzie traktują klientów jak debili, którym można wcisnąć wszystko. W efekcie końcowym, mimo, że kupiłem sprzęt dwa miesiące temu, miałem go może dwa tygodnie. Dziś jest 04.07.2013r. a ja nadal nie mam go u siebie. W dodatku zostałem narażony na znaczne koszty w związku z przejazdami. Po tym wszystkim kieruję sprawę do Federacji Konsumenta i będę dochodził swoich praw sądownie. Przestrzegam jednak wszystkich przed zakupami w tym sklepie, gdyż w razie jakichkolwiek problemów nie będziecie mieli jako klienci żadnych praw i będziecie traktowani jak zło konieczne. Sensowna obsługa w tym sklepie kończy się w momencie wepchnięcia towaru nic nie podejrzewającemu klientowi, później jest zwodzenie, oszukiwanie, bezczelne kłamstwa i „spychologia”. Większą pewność co do jakości i bezpieczeństwa zakupów będziecie mieli po budką z piwem, albo u ruskiej mafii, ale na pewno nie w tym sklepie. Odradzam stanowczo wszystkim jakikolwiek kontakt z tymi krętaczami. Kupujcie u konkurencji, nie będziecie narażeni na szarganie nerwów, zbędne koszty, a przede wszystkim będziecie mieli nowy sprzęt, który DZIAŁA.
 
Dziwie sie ze po prostu nie zwrociles bubla do sklepu zamiast barowac sie z reklamacja... Kupowalem cos w tym sklepie i nie obylo sie bez malych perturbacji - zle wystawiona faktura - kupilem kilka rzeczy a na fakturze jedna pozycja na laczna kwote.
 

armanig

Klub HDTV.com.pl
VIP
Wlasnie, jezeli ewidentnie bylo jak mowisz, to po co reklamacja?
Zwrot i po sprawie.
Mnie tez ten X-Kom caly wkurzyl jak kupowalem kiedys laptopa (pisalem o tym w specjalnym watku), ale w tej konkretnej sytuacji nie cackalbym sie z jakimis gwarancjami.
Wszyscy narzekaja na te M.Marki, ale to wlasnie tam jak cos jest nie halo, to wymiana od reki. Jest czas na sprawdzenie i po sprowie. Mi ostatnio laptop padl, kilka minut z kierownikiem i nowy laptop, na dodatek juz inny.
 

Tsubasa

New member
Bez reklam
ni-ck, ale masz zapał wklejać ten sam tekst na tylu serwisach :D Zacytuje trafną odpowiedz z jednego:
"żale wylewaj na forum, na którym jesteś rozpoznawalny, pisząc taki post jako powitanie na forum wystawiasz się tylko na pośmiewisko."

A co do samej firmy. Kilku znajomych kupowało tam laptopy i zawsze wszystko było w porządku.
 

krzysztofradio

Well-known member
Bez reklam
to w końcu tez normalne (a raczej powszechne) zjawisko zarówno społeczne jak i statystyczne :)
Autor opisal swój przypadek i dobrze. Niech inni wiedzą, że mają być gotowi na podobne potraktownie, ale zupełnie zle podszedł do tematu.
Jednemu się uda, innym nie. Ciekawe czy są sklepy bez choćby jednego niezadowolonego klienta?
 

xeo151

New member
Bez reklam
Kupowałem Laptopa w X-kom, ale jeszcze w 2009 i przez internet, wtedy było bezproblemowo. Dziwnie, że po prostu nie odesłałeś i odstąpiłeś od umowy.
 

Ice_The_Flow

New member
Kupiłem juz 3 laptopy z firmy x-kom.pl w roznych odstepach czasowych, czesto polecam znajomym ten sklep i nigdy nikt nie skarzył sie. Jedyne co mnie dziwi w oddziale w Gdańsku non stop są ogłoszenia o prace, duza rotacja pracowników?
 

SDman

Banned
ni-ck, ale masz zapał wklejać ten sam tekst na tylu serwisach :D Zacytuje trafną odpowiedz z jednego:
"żale wylewaj na forum, na którym jesteś rozpoznawalny, pisząc taki post jako powitanie na forum wystawiasz się tylko na pośmiewisko."

A co do samej firmy. Kilku znajomych kupowało tam laptopy i zawsze wszystko było w porządku.

Witam,
w Łodzi obsługa rewelacyjna , zawsze można się dogadać , pozwalają wypakować
zamówiony sprzęt i po testować. Jak się umówimy na odbiór w sklepie to również jeżeli było
zamówienie w internecie możemy zwrócić bez najmniejszego problemu.
Monitor LG z powodu cloudingu od ręki przyjęto i zwrócono gotówkę.

Pozdr.
 

qqipp

New member
Wlasciwie to pierwszy sklep, w ktorym moglem porozmawiac ze sprzedawca, co mial pojecia o laptopach. W tych wszystkich saturnach i media, znali sie tyle, ile przeczytali z opisu, co sam sobie moge zrobic.
 
Do góry