Ja nie mam pozytywnych doświadczeń z Digitalo.pl
Zamówiłem Toshibę ZF 46 cali 11.04 z dostawą na 16.04. Potem przesunęli termin dostawy na 24.04 zasłaniając się problemami z dostawcą (TTCE). 24.04 wysłałęm maila i na drugi dzień dostałem odpowiedź że towar jedzie juz do nich spedycją. Niestety po kolejnym dniu okazało się że jednak zamówiony tv nie dotarł. Na pytanie kiedy będzie usłyszałem ze w połowie maja i nie wiadomo czy na pewno. Dodam, że wpłaciłem całą kasę na konto i ponad dwa tygodnie pieniądze były zamrożone. Skusił mnie darmowy transport. Jak się okazuje to stała procedura w tym sklepie. Chyba kredytują sobie działalność. Wczoraj otrzymałem informację że zwracaja mi pieniądze przelewem, niestety dziś nie dotarły a na moje pytanie powiedzieli, że najpóźniej w piątek będą u mnie na koncie! :hmm:
Wygląda na to że przelew eletroniczny w Polsce idzie kilka dni.
W zasadzie to powinni mi zwrócić z odsetkami zgodnie z art. 7 ust. 3 ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny.
W tym samym czasie taki sam tv mogłem dostać w dwóch sklepach w Łodzi od ręki co prawda za 300 zł więcej ale jednak. Jak widać nie warto czasami decydować się na najtańszą ofertę bo mozna się nie doczekać.
Podsumowując - prawie miesiąc zmarnowany plus stres GRATIS.