Onkyo TX-NR656 problem z połączeniem z TuneIn

dare2c

New member
Jestem "szczęśliwym" posiadaczem Onkyo 656, od dwóch dni mam problem z połączeniem ampli z Internetem, "błąd serwera". Ma adres ip, wszystkie numery DNS ale przy sprawdzeniu połączenia pokazuje że jest błąd i prosi o sprawdzenie ustawień serwera. Nie mogę też zrobić firmware update, w ustawieniach odpowiedzialnych za update sieć i USC jest nie podświetlone?! Próba aktualizacji z USB też nie działa! Próbowałem już hard reset i też nie pomogło. Serwer zainstolowany na komputerze widzi amplituner jako dostępny.
Wiem że to może nie być właściwe miejsce ale może ewentualnie ktoś może wskazać gdzie szukać pomocy. Proszę!!:blagam:
 

gryca1

New member
Dwa dni temu miałem podobny objaw łącznie z tidalem itp. Resety amplitunera, routera, podłączanie kablem nic nie dało. Rano wstałem i samo zaskoczyło.
 

wysio

Member
Bez reklam
Rozumiem, że problem dotyczy nie tune in, tylko ogólnie dostępu do internetu? Ja u siebie kiedyś często tak miałem, gdy router UPC był stary. Wtedy radziłem sobie tak, że wchodziłem w ustawienia Wi-Fi w ampli i wyłączałem na chwilę DHCP. Po chwili, gdy przeładowały się ustawienia, włączałem z powrotem DHCP i po wczytaniu danych internet zaczynał działać. To była wina routera. Możesz na próbę zrobić w telefonie router i połączyć ampli z telefonem dla testu.
 

wysio

Member
Bez reklam
Ciekawe, czym to jest spowodowane, bo przecież nie awarią samej aplikacji. U mnie na 696 wszystkie aplikacje działają bez zarzutu. Może starsze modele nie są już wspierane i niektóre aplikacje przestają działać. Nie chciałbym tego, bo kiedyś problemy dotknęły by wtedy też i mnie...
 
Do góry