Czesc wszystkim...
Mala aktualizacja z mojej strony - zwroccie uwage na to, kto wystawil Wam gwarancje. Moj Onkyo RZ840 ma wystawiona na druku firmy EIC (ktory obecnie nie jest juz dystrybutorem ONKYO) i na prozno szukac na ich stronie jakiejkolwiek informacji.
Wiec reklamacja mailem zostala wyslana do serwisu firmy DSV (aktualny dystrybutor Onkyo), przyjeli zgloszenie, podsylajac kuriera po odbior. Po paru dniach RZ840 trafil do serwisu i dopiero wtedy sprawdzili, iz moj numer seryjny nie widnieje na ich liscie jako dystrybutora DSV.
Okazuje sie, ze DSV jest jedynym dystrybutoem na Polske, ale nie odpowiada za produkty dystrybuowane wczesniej przez EIC.
Skontaktowalem sie z firma EIC i faktycznie (mimo braku informacj na stronie) w dalszym ciagu serwisuja Onkyo z 'ich' numerami seryjnymi.
Amplituner obecnie stoi w domu, z uwagi, iz zaczal sie zalaczac. Potestuje go troche w ciagu okresu swiatecznego i zobaczymy co Nowy Rok przyniesie.
Mala aktualizacja z mojej strony - zwroccie uwage na to, kto wystawil Wam gwarancje. Moj Onkyo RZ840 ma wystawiona na druku firmy EIC (ktory obecnie nie jest juz dystrybutorem ONKYO) i na prozno szukac na ich stronie jakiejkolwiek informacji.
Wiec reklamacja mailem zostala wyslana do serwisu firmy DSV (aktualny dystrybutor Onkyo), przyjeli zgloszenie, podsylajac kuriera po odbior. Po paru dniach RZ840 trafil do serwisu i dopiero wtedy sprawdzili, iz moj numer seryjny nie widnieje na ich liscie jako dystrybutora DSV.
Okazuje sie, ze DSV jest jedynym dystrybutoem na Polske, ale nie odpowiada za produkty dystrybuowane wczesniej przez EIC.
Skontaktowalem sie z firma EIC i faktycznie (mimo braku informacj na stronie) w dalszym ciagu serwisuja Onkyo z 'ich' numerami seryjnymi.
Amplituner obecnie stoi w domu, z uwagi, iz zaczal sie zalaczac. Potestuje go troche w ciagu okresu swiatecznego i zobaczymy co Nowy Rok przyniesie.