OLED Sony XR-65A90J czy to pech?

piodes

New member
Witajcie telewizor kupiłem we wrześniu i po miesiącu czasu po prostu przestał działać pojawia się czarny kwadracik z obwódką ten czową dookoła gdy próbuję włączyć po 2 s wyłącza się całkiem telewizor czy to Pech czy jest to jakaś większa usterka wady fabrycznej seryjnej? Możesz spróbować resetu w typu przetrzymać przeciska włączyć zasilanie itd. macie może jakieś propozycje? Czy tylko pozostało wezwać Serwis? Pech….,
 

navy

Member
Moim zdaniem to nie pech, tylko Sony "quality". Zobacz mój wątek na temat KD-65AG9. Ja wprawdzie nie miałem problemu o którym Ty napisałeś, ale w ciągu roku od zakupu praktycznie co 3 miesiące coś się złego tym TV dzieje.
 

piodes

New member
Panowie SZOK! Wymienili tacie telewizor na gwarancji po Wszystkich Świętych i przed wczoraj ta sama sytuacja tv przestał działać miga 5 razy dioda na czerwono. Dodam ze w sobotę tatcie wyskoczyła aktualizacja która się automatycznie zrobiła a w niedziele raz nie chciał się załączyć po wyłączeniu prądu i ponownym podłączeniu uruchomił się a wieczorem zgasł i już przestał działać - co jest??????!!!!
 

marciniozo

Well-known member
Bez reklam
No to macie totalnego pecha. Drugi TV nie działa. Albo coś niedobrego dzieje się z telewizorami Sony. Jakaś wadliwa seria?
 

SebastianA

New member
Cześć,
podepnę się do tematu. Telewizor Sony XR55A90J kupiony we wrześniu, przedwczoraj zgasł i już się nie podniósł (nie było komunikatu o aktualizacji). Po odłączeniu od prądu sytuacja podobna jak u kolegi. Włącza się, wyświetla logo Sony, co ciekawe za każdym razem pojawia się pojedynczy biały piksel spadający od góry do dołu i gaśnie. Później już tylko czerwona dioda mrugająca 4 razy.
Sprawa zgłoszona do Sony, ale do tej pory bez odzewu.
Co obstawiacie? Będą naprawiać czy wymienią na nowy?
Oprócz gwarancji Sony telewizor ubezpieczony na 5 lat.
 

SebastianA

New member
Uszkodzona matryca, brak możliwości naprawy, wymiana na nowy i tu zaczynają się schody, bo 'nowy' przyjechał goły, bez pudełka i akcesoriów, porysowany na obudowie, wisiał już na ścianie i był rozkręcany. Jest to nie do zaakceptowania tym bardziej, że mój był w idealnym stanie. Wszyscy zamieszani w sprawę oczywiście się wypieli. To normalne?
 

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
Walcz o swoje, mają wymienić zgodnie z gwarancją na nowy. Nowy to nowy. Nie przyjmuj i nie odpuszczaj !
 

SebastianA

New member
Problem w tym, że telewizor odebrałem i od wczoraj wisi na ścianie. Na miejscu postawili go na stojaku, włączyli i wyłączyli, nie było podstaw do przyglądania się, miał być nowy...
Sony powołuje się na zapis z gwarancji: „Sony i ACS zastrzegają sobie prawo do wymiany uszkodzonych części produktu, całego produktu lub jego części na nowy lub odnowiony. Wszystkie wymienione części i produkty stają się własnością Sony.”
Przepychanki meilami z tym betonem nic nie dały, miejski rzecznik konsumentów rozłożył ręce, ogólnie krew w piach.
 

Kleofas11

Active member
Bez reklam
Sony powołuje się na zapis z gwarancji: „Sony i ACS zastrzegają sobie prawo do wymiany uszkodzonych części produktu, całego produktu lub jego części na nowy lub odnowiony.

wymiana na nowy i tu zaczynają się schody, bo 'nowy' przyjechał goły, bez pudełka i akcesoriów, porysowany na obudowie, wisiał już na ścianie i był rozkręcany.
Warto zapamiętać, że firma uważa za "odnowiony" taki egzemplarz telewizora, który może mieć starą porysowaną obudowę i być dostarczony bez akcesoriów.
 
Ostatnia edycja:

SebastianA

New member
Rzecznik nie pomógł, a ja najbardziej żałuję straconej rękojmi w sklepie, bo każda następna awaria to walka z Sony. Nie polecam. ;)
 

barburian

New member
Bez reklam
Sony

Uszkodzona matryca, brak możliwości naprawy, wymiana na nowy i tu zaczynają się schody, bo 'nowy' przyjechał goły, bez pudełka i akcesoriów, porysowany na obudowie, wisiał już na ścianie i był rozkręcany. Jest to nie do zaakceptowania tym bardziej, że mój był w idealnym stanie. Wszyscy zamieszani w sprawę oczywiście się wypieli. To normalne?

Tak to normalne, Czytałeś warunki gwarancji ? Sony może Ci wymienić twój zgłoszony do naprawy na telewizor po naprawie i nie nowy, to normalna polityka SONY .
Wiele osób z tego forum już się sądziło z Sony .
 

SebastianA

New member
Ale co znaczy,że rzecznik nie pomógł?
Nie potrafił,nie chciał,nie wiedział jak pomóc?
Może warto skontaktować się z innym rzecznikiem?

Miejski rzecznik konsumentów w Białymstoku od początku podszedł do sprawy bez entuzjazmu, a słowo 'odnowiony' już całkowicie odebrało mu chęci. Jeżeli w ogóle jakiekolwiek miał...

Tak to normalne, Czytałeś warunki gwarancji ? Sony może Ci wymienić twój zgłoszony do naprawy na telewizor po naprawie i nie nowy, to normalna polityka SONY .
Wiele osób z tego forum już się sądziło z Sony .

Tak, przeczytałem warunki gwarancji, po fakcie. :)
Ja też poszedłbym do sądu, ale podejrzewam, że kolejny raz odbiłbym się od ściany.
 

FotoVideo

Member
W moim Sony KD-65X8505C z 2015 roku miesiąc temu pojawił się czarny poziomy pasek po miesiącu matryca zgasła całkowicie szkoda ze kupując telewizor premium za 11 000 zł po 7 latach staje się złomem a telewizory z niższej pólki cenowej odbierają 2 razy dłużej.....Szkoda bo jakość obrazu Sony 1 klasa tym razem wybrałem Philipsa czas pokaże.....
 
Do góry