Witam,
Czy któryś z użytkowników orientuje się w temacie rękojmi i ma w tej kwestii "doświadczenie". Mogę zapłacić. Zakupiłem telewizor TCL 49P6046 u użytkownika Kiki. Nic do niego nie mam, ale niestety z TV nie jestem zadowolony. Od początku miałem problemy z dźwiękiem, tzn. z wejściem AUX, które nie wykrywa soundbara przy włączonej opcji szybkiego uruchamiania. Muszę całkowicie wyłączyć TV. Pisałem kilka dni temu z TCL, który stwierdził, że problem został rozwiązany w aktualizacji v173, którą posiadam wgraną, na androidzie 7 również występuje ten problem. Czy ktoś mi może pomóc? Jestem w stanie zapłacić.
Czy któryś z użytkowników orientuje się w temacie rękojmi i ma w tej kwestii "doświadczenie". Mogę zapłacić. Zakupiłem telewizor TCL 49P6046 u użytkownika Kiki. Nic do niego nie mam, ale niestety z TV nie jestem zadowolony. Od początku miałem problemy z dźwiękiem, tzn. z wejściem AUX, które nie wykrywa soundbara przy włączonej opcji szybkiego uruchamiania. Muszę całkowicie wyłączyć TV. Pisałem kilka dni temu z TCL, który stwierdził, że problem został rozwiązany w aktualizacji v173, którą posiadam wgraną, na androidzie 7 również występuje ten problem. Czy ktoś mi może pomóc? Jestem w stanie zapłacić.