Odmowa reklamacji SAMSUNG LE40A551:(

jaarek

New member
Niestety nigdy kontakt z serwisem samsunga nie nalezal do najprzyjemniejszych, (firmowo dosc czesto mialem okazje) ale zawsze naprawiali sprzet.
Kupilem sobie LCD i musze powiedziec ze bylem zadowolony, stosunek jakosc do ceny byl bardzo kuszacy...
Problemy pojawily sie po 8 miesiacach uzytkowania, umylem matryce standartowo mokra szmatka i...
po tygodniu od mycia pojawil sie tak jakby odcisk palca na samym brzegu matrycy i po kilku wlaczeniach i wylaczeniach (w miedzyczasie kilka godzin pracowal tv) przemienil sie w regularne kolo odsuniete od brzegu...
mniej wiecej co dwa dni pojawialy sie nowe kolka w sumie 8 szt...
oczywiscie same kola to nie wszystkie objawy, ekran zacza strasznie smurzyc w dolnej czesci do 1/4 wysokosci, smurzenie zmienilo sie w czarny pasek...
i w tym momencie oddalem TV do reklamacji w autoryzowanym serwisie.
po dwoch tygodniach dzwonie, Pan oznajmia ze juz moge przyjechac...
oczywiscie sie ciesze ze znowy bede mial telewizor w pelni sprawny, a tu lipa.
Dostalem ekspertyze ze zalalem matryce, a ze jest wrazliwa to padla.
Teraz czeka mnie batalia przed sadem, pisma do Samsung Polska daly tylko to ze sobie poczekalem,
"Stwierdzone uszkodzenie mechaniczne (ślady cieczy na matrycy) zgodnie z warunkami gwarancji nie jest objęte odpowiedzialnością gwaranta. W związku z powyższym Samsung Electronics Polska nie widzi podstaw do uznania Pańskich roszczeń."

to byl troche przydlugi wstep, teraz moje wnioski:
-brak dzieci, psy wielkosci podnozka, wiec nie ma szans zeby ktos zalal TV ktory wisial na scianie...
-jedna z mozliwosci to zbyt mokra szmatka i woda splynela po matrycy
-druga to kondensacja pary wodnej
na samym dole matrycy znajduje sie grzebien- widocznie wogole nie zabezpieczony i jakakolwiek wilgoc jest dla niego zabojcza.
producent montuje uszczelke na okolo panelu zeby takie wypadki nie mialy miejsca.
ewidentnie w/g mnie to wina tv, cos zostalo zle skrecone? teraz pewnie sie juz do tego nie dojdzie, bo nawet jak bylo jakies niedociagniecie to serwis na pewno to naprawil:>

no, w koncu moge przejsc do pytania:
czy macie pomysly jaka przyjac linie obrony, czy moze ktos mial juz takie doswiadczenia???
czy moze jest wsrod forumowiczow ktos kto ma wiecej wiedzy technicznej odnosnie budowy LCD i moze cos doradzic?

jak to sie mowi, jeden zadowolony klient przyprowadzi dwoch nowych klientow, a jeden niezadowolony zniecheci 10 osob. mam nadzieje ze znacznie wiecej niz 10 osob powaznie sie zastanowi nad wyborem marki...
...a zabraklo mi kilkuset zlotych do Panasonica:(
jezeli sie temat rozwinie i beda zainteresowani to moge wkleic wiecej zdjec, opinie, itd...
 

Attachments

  • samsung.jpg
    samsung.jpg
    124,1 KB · Wyś: 1070

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
napisz proszę dokładnie:
- gdzie kupiłeś telewizor?
- kiedy kupiłeś ?
- jaka karta gwarancyjna ?
- co napisał serwis w odmowie ?
 

jaarek

New member
-kiedy kupilem widac po mojej rejestracji na forum :)
tak dokladniej to na poczatku pazdziernika zeszlego roku.
-Kupilem TV w sprawdzonym sklepie internetowym w Gdansku, odbior osobisty.
-karta gwarancyjna standartowa Samsunga
-osobiscie zawozilem TV do autoryzowanego serwisu bo mam po drodze do pracy, opinia:
"ODBIORNIK PODDANI OGLĘDZINOM POD KĄTEM ZGŁOSZONEJ USTERKI. STWIERDZONO ZALANIE MATRYCY CO JEST PRZYCZYNĄ ZGŁOSZONYCH PLAM. WYKONANO ZDJĘCIA DLA GWARANTA."
 

Attachments

  • matryca.JPG
    matryca.JPG
    81,1 KB · Wyś: 323

kanah

New member
Pewnie opisałeś sytuację jak to się stało i to był twój błąd. A tak poza wszystkim kto mokrą kapiącą szmatką czyści panel?? Są do tego odpowiednie środki a jak nie masz pod ręką to bierzesz suchą szmatkę i płyn do szyb. Pryskasz troszkę na szmatkę aby szmatka była troszkę wilgotna i czyścisz. Tylko szmatka musi być z czegoś naprawdę delikatnego by nie porysować panela. Ja tak robię z monitorem i nie mam żadnych problemów. Zresztą tak samo postępowaliśmy z panelami w fabryce TV LCD :) . A co do serwisu przeczytaj dokładnie instrukcje obsługi czym możesz czyścić panel. Pozdrawiam
 
Do góry