Nowe TV 3D do 4tyś

karol230

New member
Witam wszystkich jestem nowy na forum ale mam nadzieje że tutaj zabawie jakiś czas. Stoję przed kupnem nowego TV i mam duży problem co kupić???
A więc przedstawiam moje preferencje.
1.Jak duże jest pomieszczenie w którym ma być telewizor 20 metrów kwadratowych
2.Jak daleko siedzimy od ekranu telewizora 4,50 m
3.Ile osób zasiada przed telewizorem 2 + moja mała córka
4.Czy siedzimy na wprost ekranu czy również bokiem do ekranu ? Na wprost
5.Telewizor ma stać czy ma wisieć ? Wisieć
6.Jak słońce świeci w pokoju ? nie świeci słońce rolety
7.Jaki masz obecnie telewizor ? Starego THOMSONA
8.Co chcemy aby telewizor posiadał ? USB DIVX
9. Jaki sygnał będzie podłączony do telewizora ? Dekoder później naziemna TV
10.Jakie urządzenia ?
11.Ile godzin dziennie ma pracować telewizor ? 3h
12.Preferujesz matrycę matową czy błyszczącą ? nie wiem o chodzi
13.Jaki rodzaj programów oglądasz najczęściej ? różnie
14.Czy zamierzasz serfować po internecie ? nie mam PC
15.Czy zamierzasz grać w gry - jeśli tak to ile % dziennie? Tak gram jedna godzina
16.Preferencje co do marki ? SHARP PANASONIC ,samsung
17.Preferencje co do wielkości ? 46 cali 42
18.Co Cię denerwuje w telewizorach ? Marketing Zmowa Cenowa
19.Więcej oglądasz wieczorami czy w dzień ? Wieczorem
20.Do jakiej maksymalnej kwoty planujesz zakup ? 4tyś
21.Czy telewizor ma mieć 3D - jeśli tak to jakie , pasywne czy aktywne ? Nie konieczne 3D Stawiam na jakość, a nie na ilość.
Mam nadzieje że kto kompetentny Doradził mi co kupić. Kupuje na parę dobry lat TV .
 

karol230

New member
Witam kupiłem TV i jest problem :evil:
Sony KDL-40HX755. 3 690 zł w RTV euro AGD
Jak mnie zapewniał sprzedawca super tv i na wiele lat...
Tylko TV nie wytrzymał 1h użytkowania wygasł piksel.Oddałem TV na reklamacje Z tytułu Wymiany sprzętu lub zwrot gotówki. Nie wchodzi w grę naprawa TV. Zakupiłem go w systemie ratalnym z dodatkowo przedłużoną gwarancja :hihi: na 5 lat. Moje pytanie czy mogę odstąpić zakupu?
Tak ogólnie kupiłem "TV LED" A pisze z tyłu na obudowie że to "TV LCD" wiem ściema podświetlenie jest LED, mało tego na paragonie pisze jak BYK LED.Jako konsument zostałem wprowadzony w błąd, czyli przysługuje mi prawo odstąpienie od umowy. Czy się mylę:confused: Wygasły piksel to wada fabryczna??
 
Ostatnia edycja:

RafMat

New member
"Jako konsument zostałem wprowadzony w błąd, czyli przysługuje mi prawo odstąpienie od umowy. Czy się mylę:confused: Wygasły piksel to wada fabryczna??" Witam niestety nie masz racji. TV LED to też LCD http://mezczyzna360.pl/telewizory-led-–-czym-roznia-sie-od-lcd/ .Jak dobrze pamiętam to zwrotu pieniędzy lub wymiany towaru na nowy ,możesz żądać po trzech naprawach.W tym wypadku mają obowiązek tylko-aż wymiany uszkodzonej matrycy na na NOWĄ.



Wysyłane z mojego GT-I9100 za pomocą Tapatalk 2
 

karol230

New member
Ale ja nie chce, aby sprzęt nowy był naprawiany. I tak jako konsument zostałem wprowadzony w błąd po raz drugi. Z tyłu na obudowie pisze 119w, a w opisie w sklepie jest 66W??? dużo jest taki rzeczy jest.Ok TV LCD To LED NIBY.
 

r_p_r

New member
USTAWA z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego - art. 8 - jeśli będą chcieli naprawić, no na niewiele zdadzą się Twoje protesty - ich wybór.
 

karol230

New member
Jeśli będą chcieli naprawiać TV odstępuje od umowy. Mam do tego prawo. Tak mi się wydaje?
 
Ostatnia edycja:

r_p_r

New member
Za dużo do gadania to nie masz...

Poczytaj najpierw Ustawe, o ktorej wspominalem.

Art. 8

1. Jeżeli towar konsumpcyjny jest
niezgodny z umową, kupujący może
żądać doprowadzenia go do stanu
zgodnego z umową przez nieodpłatną
naprawę albo wymianę na nowy,
chyba że naprawa albo wymiana są
niemożliwe lub wymagają
nadmiernych kosztów. Przy ocenie
nadmierności kosztów uwzględnia
się wartość towaru zgodnego z
umową oraz rodzaj i stopień
stwierdzonej niezgodności, a także
bierze się pod uwagę
niedogodności, na jakie naraziłby
kupującego inny sposób
zaspokojenia.

2. Nieodpłatność naprawy i wymiany
w rozumieniu ust. 1 oznacza, że
sprzedawca ma również obowiązek
zwrotu kosztów poniesionych przez
kupującego, w szczególności
kosztów demontażu, dostarczenia,
robocizny, materiałów oraz
ponownego zamontowania i
uruchomienia.

3. Jeżeli sprzedawca, który
otrzymał od kupującego żądanie
określone w ust. 1, nie
ustosunkował się do tego żądania w
terminie 14 dni, uważa się, że
uznał je za uzasadnione.

4. Jeżeli kupujący, z przyczyn
określonych w ust. 1, nie może
żądać naprawy ani wymiany albo
jeżeli sprzedawca nie zdoła
uczynić zadość takiemu żądaniu w
odpowiednim czasie lub gdy naprawa
albo wymiana narażałaby kupującego
na znaczne niedogodności, ma on
prawo domagać się stosownego
obniżenia ceny albo odstąpić od
umowy; od umowy nie może odstąpić,
gdy niezgodność towaru
konsumpcyjnego z umową jest
nieistotna. Przy określaniu
odpowiedniego czasu naprawy lub
wymiany uwzględnia się rodzaj
towaru i cel jego nabycia.
 

RafMat

New member
Daj go do naprawy.Jeśli jest uszkodzona matryca wymienią na nową.A gwarancję będziesz miał od daty naprawy. testuj w domu do bólu, tylko go nie niszcz pamiętaj że zostały ci 2 próby do nowego TV :)

Wysyłane z mojego GT-I9100 za pomocą Tapatalk 2
 

karol230

New member
Witam dostałem odpowiedz z Autoryzowanego Centrum Serwisowego.
"Sprawdzenie Ekran LCD został wykonany z wykorzystaniem technologi wysokiej precyzji, dzięki której aktywnych jest ponad 99,99% pikseli, na ekranie mogą pojawiać się czarne plamki lub jasne kropki ( w kolorze czerwonym , niebieski lub zielonym) Jest to jednak właściwość wynikająca z konstrukcji ekrany LCD i nie Jest OBJAWEM Usterki"
Taka jest opinia Serwisu.
Dzwoniłem dzisiaj do SONY POLSKA i wynika że usterki nie ma wszystko jest OK, Ale mogę oddać TV w ramach gwarancji na Naprawę, Czyli usterka jest.
Nie życzę nikomu takiej sytuacji.
Pozdrawiam
 
Do góry