Bzyk bzyk...
Witam
W zeszłym tygodniu mieli do mnie dzwonić z serwisu LG aby wyeliminować bzyczenie. Mieli na to półtora tygodnia czasu. Zadzwoniłem dzień po dead line i się upomniałem o wizytę technika Osoba z obsługi powiedziała, że serwis nadal pracuje nad wyeliminowaniem przyczyny bzyczenia telewizorów i jak znajdą to ktoś się ze mną skontaktuje. Stwierdziłem, że będę się już bujał z bzykającym LG ale dzisiaj zadzwoniła Pani z serwisu LG aby umówić wizytę technika. Osoba z serwisu ma przyjść jutro po południu. Niestety nie będę podczas jego wizyty bo pracuję do późna. Dam wam znać jaka była diagnoza i czy cokolwiek zrobili z bzyczeniem.
Pozdrawiam
Witam
W zeszłym tygodniu mieli do mnie dzwonić z serwisu LG aby wyeliminować bzyczenie. Mieli na to półtora tygodnia czasu. Zadzwoniłem dzień po dead line i się upomniałem o wizytę technika Osoba z obsługi powiedziała, że serwis nadal pracuje nad wyeliminowaniem przyczyny bzyczenia telewizorów i jak znajdą to ktoś się ze mną skontaktuje. Stwierdziłem, że będę się już bujał z bzykającym LG ale dzisiaj zadzwoniła Pani z serwisu LG aby umówić wizytę technika. Osoba z serwisu ma przyjść jutro po południu. Niestety nie będę podczas jego wizyty bo pracuję do późna. Dam wam znać jaka była diagnoza i czy cokolwiek zrobili z bzyczeniem.
Pozdrawiam