Po aktualizacji, wypełniły się paski do końca, następnie telewizor się wyłączył i nie włączył się przez najbliższą godzinę. Próbowałem włączyć go najpierw z pilota, potem z panelu bocznego a następnie odłączyłem na jakiś czas z prądu.
Nic z tego.
Telewizor ma niecałe 3 tygodnie. Mam nadzieję, że gwarancja to obejmuje.
Witam uprzejmie,
Tak ,gwarancja taki przypadek opisany przez Ciebie obejmuje .
Moja drobna uwaga jest taka , że prawdopodobnie jest to związane z pamięcią telewizora.
Według mnie lepiej jest wgrywać nowy soft , o ile on coś konkretnego wnosi , poprzez gniazdo USB
w telewizorze . Jeżeli nowy soft nic konkretnego nie wnosi , a telewizor poprawnie funkcjonuje ,to
moim skromnym zdaniem nie ma żadnej potrzeby aby go wgrywać . Co wnosi , jest podane w historii
aktualizacji w języku angielskim na stronie oficjalnej firmy Philips .Trzeba sobie skorzystać z Google-Tłumacza .
Nie do końca jestem pewien , czy prawidłowo wykonałeś zalecaną przez firmę Philips , pełną procedurę aktualizacji telewizora .
Pozdrawiam,
accu
:kom: